חיפוש

למה חשוב לנקות את המקלחת והשירותים לעיתים תכופות יותר?

הבית שלכם הוא המרחב הפרטי והאישי שלכם וחשוב שתטפחו אותו ותהפכו אותו למקום שנעים לחיות בו, אבל זה לא הסיבה היחידה לנקות את הבית. חוסר ניקיון יכול להוביל לפגיעה בבריאות שלכם ועדיף לא לזלזל בזה, במיוחד כשמדובר בשירותים והמקלחת.

אם תשמרו על הניקיון בשירותים והמקלחת תחסכו מעצמכם נזקים בריאותיים ותהפכו את המרחב שלכם ליפהפה ונעים.

 

למה חשוב לשמור על ניקיון המקלחת והשירותים?

 

עובש 

במקומות עם לחות רבה ולכלוך רב יש נטייה להצטברות של עובש. מעבר לזה שעובש הוא מגעיל ולא מזמין, הוא מאוד מסוכן לבריאות. העובש יכול להביא לבעיות בקוצר נשימה, לדלקת ריאות ואף לסכנת חיים. אם תנקו את המקלחת והשירותים תוכלו למנוע מהעובש להתפשט. כמו כן, חשוב  שתדאגו לייבש את המקלחת בשביל למנוע עובש.

 

מרחב נעים 

כיף להשתמש במקלחת שיש בה ריח טוב ועיצוב נעים. אם תשמרו על הבית שלכם נקי, שלו ויפה הילדים שלכם יחוו יותר רוגע.

 

היגיינה 

שירותים ומקלחת מלוכלכים יוצרים אווירה מזוהמת ומוזנחת. כל כך לא נעים להיכנס לבתים בהם רמת הניקיון נמוכה וכדאי לכם לא להיות מהבתים האלה. כמו כן, חוסר היגיינה עלול להוביל להדבקה במחלות בין בני הבית.

 

אם תצרו הרגלים טובים בשמירה על הבית שלכם, מתישהו הם יהפכו להיות טבע שני שלכם. מנקודת מבט ראשונית זה אולי נשמע לכם לא אפשרי שיהיה לכם הרבה מרץ לנקות, אבל אם תתנו לזה קצת זמן זה יגיע. 

השירותים והמקלחת הם מרחב בו יש יותר סיכוי להעברת מחלות משאר הבית לכן שם צריך לנקות יותר. הקדישו כל יום כמה דקות לניקוי השירותים והמקלחת.

 

טיפים לשמירה על הניקיון

ראשית, בכל יום נקו את הניאגרה עם חומר חיטוי ושימו לב שלא נשארו שום סימנים. זהו האזור שהכי מועד להדבקה לכן הוא הכי חשוב מבחינת הניקיון. שנית, הניחו פריט ששומר על ריח טוב – בקבוקון, מטהר אוויר וכל מה שעולה על דעתכם.

ריח נעים יוצר אווירה נעימה. יתר על כן, פעם בשבוע נקו את הקרמיקה של כל המקלחת והשירותים, כלומר הקירות, כדי לחטא את האזור בצורה יסודית. בנוסף, הניחו כלי בו ניתן לשים את כל מברשות השיניים במסודר מבלי שהן יגעו בכיור. מגע של המברשת בדברים אחרים עלול להכניס אליכם חיידקים מסוימים לא רצויים.

 

לסיכום

חשוב לשמור על הבית שלכם הן בשל האסתטיקה והן בשל הריאות. שמירה על החפצים שלכם תגרום לכך שהם יישארו אתכם לאורך זמן. הניקיון חשוב במיוחד כשמדובר בשירותים ומקלחת כי אלה אזורים שנוטים להיות מדבקים.

מרחב נקי ונעים יהפוך את כל המשפחה לרגועה, שלווה ושמחה כיוון שהמרחב החיצוני משפיע על המרחב הפנימי. אז קדימה לניקיון! בהצלחה☺

למה חשוב לנקות את המקלחת והשירותים לעיתים תכופות יותר?

אולי יעניין אותך גם

חברת ניקיון
ניקיון
מתי להזמין חברת ניקיון?

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים "האם זה זמן טוב להזמין חברת ניקיון?". לעיתים, יש מצבים מסוימים שגורמים לנו לתהות, אולי זה לא מצב

קרא עוד »