חיפוש

2 דרכים לנקות את המצעים היוקרתיים שלך

מצעים יוקרתיים הופכים את השינה שלנו לנוחה יותר והם גם עמידים יותר ממצעים רגילים, מה שמסביר לפחות חלקית, למה מצעים יוקרתיים עולים יותר.

כדי להגן על ההשקעה הכספית עבור מצעים אלה, חשוב לדעת כיצד לנקות אותם כך שהנראות ומידת הרכות שלהם תישמר לאורך זמן.

 

מה עשוי לתרום לשימור מצעים יוקרתיים מלכתחילה?

התשובה לשאלה הזאת היא למעשה: בחירת מצעים מסוג בד עם מקסימום איכות. אם בוחרים במצעים העשויים מבד איכותי ביותר כמו כותנה מצרית, אז כבר מובטחת לנו תקופה ארוכה איתם. מעבר לאתר בדארט יראה לנו מבחר מגוון של מצעים מ-100% כותנה מצרית.

 

1) ניקוי במכונת כביסה

דרך אחת לניקוי מצעים יוקרתיים היא כמובן באמצעות מכונת כביסה. לפני השימוש במכונה, יש לקרוא את הוראות היצרן המופיעות על גבי המצעים, כך נדע ממה להיזהר ובנוסף, נדע גם מהי הטמפרטורה המתאימה לניקויים בכביסה. לדוגמה, הטמפרטורה המתאימה למצעים מכותנה מצרית, כמו אלה המוצגים ב- https://www.bedart.co.il, היא 30 מעלות.

 

מה עוד עלינו לעשות?

עלינו לבדוק האם יש כתמים קשים שצריך לנקות לפני הכביסה, כמו כתמי יין או מייק אפ שנמרח. אם קשה להוריד אותם עם מטלית וידוע שאותם מצעים עמידים בפני רכיבי חמצן פעיל, אז אפשר להשתמש בתרסיס להסרת כתמים.

 

טיפים חשובים ליישום!

יש לכבס סט מצעים אחד בלבד בכל פעם, זאת בכדי למנוע מסיבי הבד להישבר ולמנוע גם ניקיון חלקי של המצעים. בנוסף, אין להשתמש במרככי כביסה למיניהם, מאחר שבסופו של דבר הם רק גורמים לנזק ואחרי הכול, יש לזכור שמצעי יוקרה נוטים להתרכך לבד בכל כביסה.

 

2) ניקוי ידני

כמו לפני השימוש בכביסה, גם לפני שטיפה ידנית עלינו לבדוק אם המצעים מוכתמים. במידה וכן, עלינו לנקות אותם בעזרת ספריי להסרת כתמים המתאים לסוג הבד ולחכות בערך 15 דקות לפני השטיפה.

 

איך שוטפים ידנית?

ממלאים מיכל מספיק גדול למצעים במים חמימים ומערבבים עם אבקת כביסה (5 מ"ל – 15 מ"ל). לאחר מכן, משקיעים את המצעים עד שהכול טבול בתוך המים ומעסים אותם למשך 5 דקות, כך שחומר הניקוי יבוא במגע עם כל אזורי הבד.

 

השלבים הבאים

הדבר הבא שצריך לעשות הוא להיפטר מהקצף. מרוקנים את המיכל לחלוטין, ממלאים אותו במים קרירים ושוטפים בהם את המצעים על ידי קיפוליהם בתוך המים ותנועות לחיצה עם הידיים. יש להמשיך בפעולה זו עד שלא יישאר סבון על המצעים. השלב הבא הוא לסחוט את המצעים בעדינות ולייבש.

 

באיזו דרך כדאי לשטוף?

התשובה לשאלה הזאת תלויה למעשה בסוג הבד. אם המצעים עשויים למשל מכותנה, אז אין זה משנה באיזו דרך נחליט לשטוף אותם, אך אם המצעים עשויים מסאטן, אז שטיפה ידנית היא עדיפה יותר.

שמיכה וכריות

 

אולי יעניין אותך גם

חברת ניקיון
ניקיון
מתי להזמין חברת ניקיון?

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים "האם זה זמן טוב להזמין חברת ניקיון?". לעיתים, יש מצבים מסוימים שגורמים לנו לתהות, אולי זה לא מצב

קרא עוד »