חיפוש

איך לנקות את חדר המדרגות – 4 טיפים יעילים במיוחד

ניקוי חדר מדרגות יכול להיות מורכב מאוד, איך באמצעות כמה טיפים, הניקיון יכול להיות יעיל ותוכלו לקבל את התוצאה הרצויה. ככל שיש יותר חלל וככל שהחדר המדרגות יותר תלול, כך גם הניקיון שלו יהיה מורכב יותר. מלבד זאת, יש גם שלבים שמומלץ לבצע לפני תחילת הניקיון, כך הניקיון יצא מוצלח וייתן את התוצאה הרצויה. ישנם שלושה שלבים עיקריים: שאיבה של חדר המדרגות, ניקיון יסודי ופוליש ווקס. לנקות את המדרגות פעם בחודש, לא תמיד ייתן את התוצאה הרצויה, לכן מומלץ להשכיר גם חברת ניקיון. בינתיים הנה 4 טיפים יעילים במיוחד לניקוי חדר המדרגות.

 

קודם כל מטאטא או שואב

אנשים רבים עושים טעות בניקיון חדר המדרגות וישר ניגשים לשטיפה. שטיפה אומנם שוטפת את רוב הלכלוך, אך מכיוון שמדובר במדרגות, יש חריצים במדרגה שקשה יותר להגיע עם מגב או עם סמרטוט, לכן מומלץ לטאטא או לשאוב את המדרגות קודם לכן. טאטוא או שאיבה של המדרגות יכול לחסוך ממכם עבודה בהמשך, כי הוא מוציא את רוב האבק והחלקים הקטנים שקשה להגיע אליהם. מלבד זאת, כאשר אתם מטאטאים או שואבים, תחליפו פחות מים בעת הניקיון, מכיוון שהמים יהיו פחות מלוכלכים מאשר תשטפו את המדרגות עם כל הלכלוך עליהן. עבודת הטאטוא לא עורכת הרבה זמן, ובהחלט שווה את המאמץ!

 

ניקיון יסודי וחומרים מתאימים

השלב הבא הוא רכישה של חומרים מתאימים לניקוי המדרגות. יש חומרי ניקוי שלא מתאימים לשטיפה, ומשאירים סימנים רבים על הרצפה או נשארים דביקים, כך שכל מה שעובר בחדר המדרגות (ובדרך כלל עוברים במדרגות לא מעט) ישאיר אחריו סימנים או ישאיר עקבות דביקות לאורך כל המדרגות, ופה כבר יהיה חבל על עבודת הניקיון שלכם. השתמשו בחומרים מתאימים לרצפות, אם מדובר בקרמיקה, והקפידו להחליף את המים כאשר הם הופכים להיות עכורים ומלוכלכים.

 

פוליש ווקס וזה כל הקסם

אחד מהפתרונות הטובים ביותר לשמירה על ניקיון ומראה של מדרגות מצוחצחות ונקיות הוא פוליש. מוצר זה עוזר פלאים לשמירה על מצב הנקי של המדרגות, ומומלץ לבצע את הפוליש כל כמה חודשים, תלוי בתדירות העוברים במדרגות. פוליש יעזור לכם לשמור על מצב המדרגות שלכם נקי כמו שאף פעם לא ראיתם את המדרגות שלכם.

 

חברת ניקיון

ניקיון עצמאי זה חשוב, אבל לרוב לא נוכל להשיג את אותם התוצאות כמו חברת ניקיון. חברת ניקיון מקצועית תעשה עבורכם את העבודה ותחסוך ממכם הרבה זמן ומאמץ. יש לא מעט חברות ניקיון שנותנות את שירות ניקיון המדרגות. השכרת חברת ניקיון ישדרג את חייכם וישמור על המדרגות שלכם נקיות כל הזמן.

 

לסיכום

ניקיון המדרגות צריך להתבצע קודם כל משאיבה או טאטוא, זה יקל עליכם את העבודה בהמשך ויחסוך מכם למלא המון דלאים בהמשך. לאחר מכן, צריך לנקות את המדרגות בחומרים המתאימים לכך. פוליש הוא אחד מהחומרים שיגרמו למדרגות שלכם להיות נקיות ומבריקות לאורך זמן.

חֲדַר הַמַדרֵגוֹת

אולי יעניין אותך גם

חברת ניקיון
ניקיון
מתי להזמין חברת ניקיון?

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים "האם זה זמן טוב להזמין חברת ניקיון?". לעיתים, יש מצבים מסוימים שגורמים לנו לתהות, אולי זה לא מצב

קרא עוד »