חיפוש

עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לתכנן את האירוע? ואולי זו בת המצווה של הבת שלכם שנמצאת ממש מעבר לפינה? אחד הדברים שחשוב לתכנן הוא האוכל שיוגש באירוע, אך אין זה דבר פשוט. כידוע יש אורחים בגילאים שונים, לכל אחד יש טעם אחר באוכל והעדפות כאלה ואחרות. מאחר ואנחנו לא יכולים להתאים תפריט אישי לכל אורח בכל גיל, מומלץ לבחור אוכל שיתאים לכל האנשים, בכל הגילאים. אז איזה לאירוע מתאים לכולם? 

 

אוכל איטלקי

מדובר במטבח הכי מפורסם בעולם, שהפך להיות ברירת המחדל בכל מסעדה ובית קפה ברחבי הגלובוס- אבל ממש לא ברירת מחדל שמישהו מרים עליה גבה. אף פעם אי אפשר לטעות עם אוכל איטלקי. בין אם זה פסטה ברוטב שמנת, או לזניה גבינתית עם רוטב עגבניות עסיסי- כולם אוהבים לאכול אוכל איטלקי, לא משנה אם הם בגן או בפנסיה.

ניתן להגיש את האוכל האיטלקי כבופה בו כל אחד בוחר מה הוא מעדיף, או אפשר להקים דוכן פיצות בו כל אחד יוכל לבחור את התוספות שהוא רוצה- ולקבל את הפיצה האישית שלו כמה דקות אחר כך, חמה ישירות מהטאבון!

 

אוכל רחוב

עוד בחירה שתתאים לכולם היא אוכל רחוב. כולם בארץ אוהבים למלא פיתה עם דברים טובים. אפשר ללכת על פיתות עם כדורי פלאפל ושלל תוספות כגון סלטים, בצל, חמוצים וכדומה- ממש כמו ברחוב האמיתי. אפשר לאמץ גישה בשרית יותר עם שווארמה ולתת לאורחים לבחור אם הם מעדיפים אותה בפיתה או בלאפה. גם סביח יכול להצטרף לחגיגה ולהיות מוגש חם וטרי. בכל אופן, לא משנה מה תבחרו- חשוב לא לשכוח להביא הרבה מאוד טחינה.

 

ומה עם קינוחים?

אולי נדמה שילדים נמשכים יותר למתוק, אבל לדעתנו האישית מבוגרים נמשכים למתוק באותה המידה- פשוט מודים בזה פחות. עם עמדות של קינוחים מיוחדים לאחר המנות העיקריות תוכלו לשמח את ליבם של כל אורחי האירוע.

עמדת גלידה תמיד תלך טוב. אפשר לבחור מספר טעמים, לצרף גם תוספות מהנות כמו סוכריות צבעוניות ושוקולדים, להוסיף גביעים וכפיות- ולתת לאורחים להרכיב לעצמם את הגלידה המושלמת.

גם ופל בלגי הוא בחירה קלאסית שניתן להרכיב לפי בקשת האורחים. אפשר להביא כמה רטבים שונים ותוספות מעל ולתת לאורחים לזלול את הפחמימות המתוקות והחמות הללו. אם אתם פחות בקטע של ופל גם קרפ יכול להתאים. קרפ שעושים במקום וממלאים בכל טוב יכול לשמח ילדים ומבוגרים בכל גיל.

אם אתם רוצים ללכת על קינוחים מעניינים יותר, אפשר ללכת על קינוחים מרחבי העולם. צ'ורוס הוא מתוק וטעים, קיורטוש הוא בעל מרקם מיוחד ודונאטס יכולים להגיע עם עיצוב מיוחד, מה שיהפוך את דוכן הקינוחים לא רק לאטרקציה קולינרית- אלא גם לאטרקציה ויזואלית שראויה לצילום!

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »