חיפוש

שמרו על הבית שלכם – טיפים משני חיים

הבית שלכם הוא המרחב הפרטי שלכם בו אתם מרגישים מוגנים ובטוחים. חשוב שתשמרו עליו ותטפחו אותו. טיפוח הבית הוא טיפוח עצמכם ותחושת הביטחון שלכם. שמירה על הבית מתקיימת במספר רבדים – ביטחוני, טיפוח, ניקיון וכיוצא בזה. ורצים לשמוע את הטיפים הכי טובים? לשמור על הבית שלכם טוב יותר? המשיכו לקרוא!

 

שמירה על ביטחון הבית

אם אתם עוזבים את הבית לתקופה הקרובה, אפילו לכמה ימים, דאגו לשמור עליו – לשים טיימר על האורות כדי להראות נוכחות בבית, לא להפיץ לאחרים שאתם נוסעים ועוד. כמו כן, אם אתם גרים באזור מסוכן מבחינת גנבות כדאי שתשיגו מערכת אזעקה איכותית ומקצועית.

שמירה על החפצים שלכם מראה כי אתם מעריכים את מה שיש לכם ומכבדים את עצמכם.

 

שמירה על ניקיון הבית

אמנם קשה לנקות את הבית ולהתמיד בכך, במיוחד בשגרה הלחוצה של היום, אבל אתם צריכים למצוא את הדרך שתהיה לכם נוחה להפוך את הבית שלכם לנקי ונעים. בית נקי הוא לא רק בית יפה, הוא מרחב נעים ושלו לכל דיירי הבית. תוכלו להחליט על פעולות בסיסיות לבצע כל ערב – טיטוא של חמש דקות, ניקיון השירותים של עשר דקות – סך הכל רבע שעה, רק רבע שעה שתשנה את חייכם מבחינת ניקיון הבית. 

 

שמירה על חפציי הבית

החפצים שלכם ודאי עלו הרבה כסף וחבל שלא תשמרו עליהם כראוי. אם תקדישו מעט זמן לניקוי המיקרוגל, המקרר, שאיבת אבק מהספות, כיבוס כריות הסלון וכיוצא בזה – אתם תשמרו על המוצרים שלכם לאורך זמן. אם אתם לא רוצים לקנות כל שנה מוצרים חדשים לבית, עשו לעצמכם טובה ודאגו לנקות אותם ולתחזק אותם.

 

צבעו את הקירות 

אחת לכמה שנים חשוב לבצע צביעה בכל הבית, למלא חרצים בקיר לטפל במקומות עם רטיבות בקיר. טיפול ברטיבות יביא לשמירה על הבריאות שלכם כיוון שהוא ימנע עובד בעתיד. כמו כן, צביעת הבית תקנה לו מראה חדש אחת לכמה שנים.

 

נקו אבק

חשוב לדאוג לנקות אבק אחת לכמה זמן כדי למנוע אלרגיות לאבק ולשוות לבית מראה נקי ונעים. בית מאובק הופך למחניק ולא אסתטי – כמו בן שאתם לא רוצים שהבית שלכם יהיה כזה.

 

הדברה במקרה הצורך

במקרה שיש לכם הרבה חרקים בבית כדאי שתטפלו בזה בצורה יסודית וטובה. הזמינו מדביר שימגר את התופעה אחת לתמיד- בית מלא חרקים הופך לסכנה בריאותית, הוא לא נעים לדיירים ואף מפחיד חלק מהם. נקו את הבית שלכם מחרקים ובדקו שהם לא נכנסים דרך המקלחת והברזים ממערכת הביוב שלכם.

 

לסיכום – אין כמו הבית

שמרו על הבית שלכם – זה הנכס הכי חשוב שיש לכם. חשוב לשמור על הבית בכל הרבדים – בטיחותי, טיפוח, היגיינה, יופי, ניקיון ועוד. סומכים עליכם שתצליחו!

שמרו על הבית שלכם – טיפים משני חיים

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »