חיפוש

שמירה על הפרטיות בחדרי השירותים בעזרת מחיצות לשירותים

עיצוב של חדרי שירותים מצריך מחשבה מעמיקה על פרטים קטנים שעשויים להביא לשינוי גדול. כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בעיצוב של חדרי שירותים במרחבים ציבוריים ופרטיים, יצאנו לבדוק הפעם את כל הפרטים שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים במחיצות לשירותים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת בתחום רגע לפני שתבצעו הזמנה של המחיצות הללו.

 

רקע לכתיבת המדריך

אם אתם עוקבים אחר המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שמדובר במדריך ה – 3 במספר בסדרת המדריכים שלנו שעוסקים בעיצוב של חדרי שירותים. במדריכים הקודמים עסקנו בבחירה נכונה של כיורים, מעמדים לניגוב ידיים ומראות מעוצבות. את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שקיבלנו אינספור פניות מגולשים שביקשו לקבל מידע על מחיצות. שכן, לדבריהם, מדובר בנושא שאין עליו הרבה מידע ברחבי הרשת. ובכן, גולשים יקרים, אתם יכולים להיות בטוחים שכעת יהיה מידע בנושא, פשוט כי חקרנו אותו לעומק במדריך הבא.

 

סוגי מחיצות לשירותים

יש סוגים שונים של מחיצות לשירותים. ראוי לציין כי כל המחיצות מאפשרות שמירה על פרטיות בין התאים, זה ברור. אך כל מחיצה מאפשרת שמירה על פרטיות ברמה אחרת. שכן, אם תגלשו אל דף הבית – מנל תוכלו לראות שיש מחיצות לשירותים שמגיעות כמעט עד הרצפה. בעוד יש מחיצות שיש מרווח גבוה יחסית בין הרצפה אל הדלת. הדבר נובע מסיבות שונות שיצוינו בפניכם בפסקה הבאה.

 

הסיבות להבדלים בין המחיצות השונות

מבירור מעמיק שערכנו בנושא, גילינו שההבדלים בין המחיצות קשורים לצורך של לקוחות שונים. כך שאם נסתכל רגע על המחיצות שמגיעות עם הפרדה משמעותית בין הרצפה לדלת, נוכל לומר לכן שהם מתאימות למקומות הבאים:

  • בתי אבות
  • בתי חולים
  • בתי ספר
  • גני ילדים

שכן, אלו מחיצות לשירותים שמאפשרות מעבר קל מתחתיהן במצבים חריגים, כלומר במידה וילד או קשיש זקוקים לעזרה כשהדלת נעולה. ראוי לציין כי נשמרת הפרטיות של האדם שנמצא בתוך התא, ומבחוץ, ניתן לראות אך ורק את כפות רגליו לא מעבר.

 

מי צריך מחיצות לתאי שירותים ומה הקשר ביניהן לעיצוב החלל?

המחיצות לתאי השירותים מגיעות בהתאמה מלאה בהתאם לצורך. כך שאפשר ונהוג להתקין אותם במקומות הבאים:

  • מרכזי קניות
  • שירותים במשרדים פרטיים
  • מרפאות פרטיות וכו'

פרט לעובדה שהן מאפשרות ליהנות מפרטיות, הן גם מקנות אווירה לחדר השירותים. שכן, כיום, ניתן למצוא מחיצות צבעוניות מבלי להתפשר על עיצוב. אם בעבר היה נהוג לראות מחיצות אפורות משעממות, כיום ניתן למצוא מחיצות בצבעי כחול, אדום, כתום ואפילו צהוב. הדבר מאפשר לעצב את חדר השירותים באופן הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע בנוגע למחיצות לשירותים. אנו מקווים שהחכמתם בנושא ושקיבלתם את כל המידע שהיה נחוץ לכם.

חדר ציבורי

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »