חיפוש

שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין חומרים, התאמה לרצון הלקוח. מיטל צימבר, מעצבת פנים מנוסה, מתייחסת לכל לקוח כאל פרוייקט אישי והופכת את החלל שברשותו לבית חם ונעים או למשרד מלא בהשראה.

 

מיטל צימבר

כאשר אנו רוצים לשפץ או לבנות את בית חלומותינו, אנחנו צריכים מעצב אשר יגשים עבורנו את החלום בצבע, חומר ורוח. הבית שבו אנחנו גרים צריך להלום את הצרכים ואת הרצונות שלנו, את הטעם האישי והסגנון שלנו, ולהוות מקום שבו נעים וכיף לחיות. גם המשרד שלנו צריך להיות מקור ההשראה שלנו, הבית השני שלנו, המקום שבו היצירתיות שלנו באה לידי ביטוי. פנו אל איכות עיצובים – מיטל צימבר  ותוכלו לראות איך החלומות שלכם הופכים למציאות.

 

שלושה כללים לעיצוב פנים

על מנת שהחלום יהפוך למציאות, צריכים להילקח בחשבון צרכי הלקוח, התנאים שהחלל מעמיד לנו והחומרים הנכונים שיעניקו לו נשמה.

 

ניצול חכם של החלל:

כל חלל מציב בפנינו אתגרים, מעצב בעל חזון יכול להפוך כל חסרון ליתרון ולהפוך גם מקום קטן למרווח וגם איזור לא נוח לפינת חמד מיוחדת במינה.

 

שילוב נכון בין חומרים:

לרשותנו עומדים חומרים רבים כגון עץ, אבן, מתכת, צבעים מכל קשת הגוונים, בדים וזכוכית. כל אלו יכולים להפוך להרמוניה של גוונים וחומרים אשר יוצרים ביחד הרמוניה מושלמת של אסתטיקה ומרקמים שיענגו את העין ויהפכו כל חלל למזמין ומפנק.

 

התאמה לרצון הלקוח:

בסופו של דבר מי שיהנה מן העיצוב יהיה הלקוח. בחירת קשת הצבעים, הסגנון והעיצוב חייבים לקלוע לטעמו. לכל אחד יש צרכים שונים, רצונות וחלומות שבהם יש להתחשב.

 

מה עושים עם חלל?

כאשר מעצב רואה לראשונה חלל הוא מיד מתחיל לחשוב על הפונקציונאליות והאופי המיוחד שניתן להעניק למקום. עליו להציע פתרונות אחסון, להקצות שטח המיועד לעבודה ואיזורים המותאמים למנוחה ובילוי עם חברים או משפחה. מעצב טוב יאפשר לכם לנצל את המרחב שלרשותכם באופן מושלם ולהפוך אותו למרווח יותר, מרענן יותר, מרגיע יותר ומשרה אוירת ביתית ונעימה.

 

ומה לגבי תאורה?

אחד המאפיינים החשובים בעיצוב חלל, הן למגורים והן לעבודה, הוא התאורה. תאורה טבעית הינה בריאה ומאפשרת רוגע ושלווה. במידה והחלל אינו משופע באור טבעי יש צורך לדאוג לתאורה איכותית שתאפשר נוחות בזמן העבודה והשהות בחלל. התאורה חשובה מאד לתחושת הביתיות והנוחות של החלל.

 

לסיכום

מיטל צימבר הינה מעצבת פנים מנוסה המעצבת חללים למגורים ועבודה תוך התחשבות מירבית בצרכי הלקוח ובאתגרים שמציב החלל. בחירת החומרים, התאורה ושימת לב לפונקציונאליות של החלל תעשה בשיתוף פעולה מלא איתכם כדי להפוך את בית החלומות שלכם למציאות.

 

אולי יעניין אותך גם

מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »