חיפוש

שלא תדעו עוד צער – 3 אופציות לאוהל אבלים לשבעה

פטירה של קרוב משפחה היא אירוע מצער, שמאתגר אותנו גם בהיבט הטכני. במהלך השבעה צפויים להגיע אל הבית שלכם מנחמים רבים, ולאור זאת חשוב שיהיה לכם מקום שבו תוכלו לקבל את המנחמים הרבים. אנחנו כאן כדי להציג לכם מספר אופציות לאוהלי אבלים, כאלו שיאפשרו לכם לקבל במקום נוח את מי שיבוא לפקוד את ביתכם במהלך השבעה.

 

אוהל אבלים

אוהל אבלים הוא אוהל שנפרס בחצר של הבית או במקום קרוב ונועד לאפשר לאבלים לשבת במקום מרווח ולקבל את המנחמים הרבים. מסיבות שונות לא תמיד מתאים לערוך את השבעה בסלון הבית, ואוהל מרווח הוא פתרון נהדר לזמנים הללו. אנחנו כאן כדי להציג לכם מספר אופציות לאוהלי אבלים, כאשר תוכלו לבחור מתוכן את האפשרות שהכי מתאימה לכם.

 

  1. אוהל אבלים 3*3

אוהל אבלים בגודל של 9 מ"ר הוא אוהל בגודל של חדר, וניתן להעמיד אותו כמעט בכל חצר או חניה. האוהל הזה פשוט מייצר לכם חדר נוסף לשבעה, שבו יוכל לשבת אחד מבני המשפחה ולקבל את המנחמים שבאים לביתו. היתרון הגדול של האוהל הזה הוא בהקמה המהירה שלו, ובכך שלא משנה היכן אתם יושבים שבעה, סביר להניח שתוכלו למצוא מקום להקים אותו.

 

  1. אוהל אבלים 5*12

אוהל אבלים בשטח של 60 מ"ר הוא כבר חלל גדול בפני עצמו, ולמעשה סביר להניח שתוכלו להעביר בתוכו את כל השבעה. אם אתם לא רוצים שהשבעה תתנהל בתוך הבית שלכם, האוהל הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים, ובשל הגודל שלו תוכלו לערוך בו גם את התפילות, הלימוד והסעודות השונות שמתקיימות בכל שבעה. עבור האוהל הזה צריך לדאוג מראש למקום מתאים.

 

  1. אוהל בגודל בינוני

בין שני האוהלים הללו כמובן שקיימות עוד אופציות רבות, כאשר שני הדברים שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני בחירת אוהל הם כמה מקום יש לכם כדי להעמיד את האוהל וכמובן מה הסיבה שבגינה אתם מעוניינים באוהל אבלים. ככל שיש לכם יותר מקום כך אתם יכולים להקים אוהל גדול יותר שיאפשר לכם להוריד עומס מהבית במהלך השבעה.

 

מחירים

המחירים של האוהלים השונים משתנים כמובן בהתאם לגודל שלהם, וככל שהאוהל גדול יותר כך המחיר שלו יהיה יותר גבוה. המחיר כמובן כולל הקמה של האוהל ופירוק שלו בסוף השבעה, כדי שהלב שלכם יהיה פנוי לאבלות.

 

לסיכום

כדי שתוכלו לנהל את השבעה על יקירכם בצורה טובה, חשוב שיהיה לכם מקום שבו תוכלו לקבל את המנחמים הרבים. אם הבית שלכם לא מספיק גדול, או שמסיבה כלשהי אתם לא יכולים לקבל את כולם בתוך הבית, אוהל אבלים הוא רעיון נהדר. כאן קיבלתם סקירה על מספר אוהל אבלים שמאפשרים לכם לקבל בצורה נוחה את כל מי שיבוא כדי לנחם אתכם.

מתחם סגור

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »