חיפוש

שיש לעיצוב הבית

מחפשים לחדש את הבית עם שיש? אולי בכלל עברתם דירה? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על סוגי שיש ולנסות לתת לכם מושג כיצד להתאים אותם לבית.

 

רגע לפני

בטרם פנייה לחנויות המוכרות שיש, וודאו שאתם יודעים בדיוק באיזה סוג שיש אתם מעוניינים ומה ממדיו. מומלץ להתייעץ עם מומחה שידע להתאים את סוג האבן לאזור בבית, את הצבעים וכולי. זאת ועוד, אם אתם בוחרים לבנות שיש מעל גובה הקרקע, עלול להיווצר מצב של אבן כבדה מדי שהמשטח לא מסוגל להחזיק וכך נשקפת סכנה לדיירי הבית. מומחה ידע להתאים את האבן לצורך.

 

עשו את שיעורי הבית

בטרם רכישת שיש, וודאו שסקרתם את כל האופציות המונחות לפניכם ושלא פספסתם אף אחת. שיעורי הבית כוללים הגעה פיזית לחנויות שיש ו/או ריהוט, התייעצות עם מומחה ובדיקה זריזה באינטרנט. יכול לחסוך לכם גם כסף וגם התאמת האבן המיטבית לביתכם. וכעת נעבור לסוגי אבנים:

 

אוניקס

אבן זו עשויה מינרל הנקרא 'קווארץ', הנחשב למינרל עמיד המקנה לאוניקס יציבות ועמידות. כמו כן, יתרון של קווארץ קיים במגוון צבעים ועיצובים. רצוי לברר מה ריכוזו באבן שאתם רוכשים כדי שתוכלו לגזור זאת על האבן עצמה שאתם קונים.

 

אבן קיסר

מיוצרת באופן מלאכותי בארץ על ידי קווארץ ופוליאסטר. כזכור, הקווארץ מקנה עמידות בעוד הפוליאסטר מעניק לאבן מגוון אפשרויות עיצוב. יש לקחת בחשבון שזו אבן שרגישה לחום קיצוני הנובע ממחבת רותח.

 

גולת הכותרת – אבן השיש

אבן שיש היא אחת האבנים הנפוצות ביותר בעבודת הקבלן הישראלית בשל היותה קלה לעיצוב וזולה יחסית. ישנם סוגים שונים של אבני שיש המתאימים לצרכים שונים של הבית, כגון שיש גרניט, קיסר ועוד. הנפוץ יותר בעיצובי בית הוא שיש גרניט היות ומעניקה יציבות למשטח. אז למה משתמשים בה?

 

ריצוף

ריצוף הרצפה באבן שיש מעניק מראה מרהיב ויוקרתי. הדבר מאפשר להפריד אזור כזה או אחר של הבית ויעצימו רהיט או אובייקט אשר מונח עליו. באופן הזה תוכלו לבדל את אזור המטבח ולתת לו מראה מפואר. חיסרון בולט בשיש כריצוף הוא שהתחזוקה שלו מסובכת ועלולה לגרום לשריטות, כתמים ומכערת אותו.

 

ריהוט

ניתן להשתמש בשיש גם ברהיטים כגון שולחן בסלון, דלפק מטבח, אמבטיות ועוד. הדבר מעניק מראה נעים ואסתטי לחלל החדר. כמו כן, ניתן לחפות רהיטים עם שיש אשר יעניק לאלה מראה יוקרתי ומפואר. הערת אגב, ניתן לאזן את יוקרת השיש עם רהיטים אחרים והתאמתם לחלל.

 

נוחה למשתמש

אבן השיש קלה מאוד לתחזוקה וזו אחת הסיבות לשימוש הרב בה. עוד יתרון בולט הוא איכותו של השיש, אשר נשמרת יחסית לאורך זמן.

 

אבן אחת – שימושים רבים

תכונותיו החיוביות של השיש, אשר כוללות מגוון רחב, אפשרויות עיצוב רבות ויציבות, מסבירות מדוע שיש כל כך נפוץ בבית הישראלי. אמנם, חשוב לזכור שיש להשתמש בו בחכמה ולהתייעץ עם מומחה בטרם שינוי פרקטי בבית. כנסו לאתר פרביטל וגלו מבחר רחב.

 

שיש

אולי יעניין אותך גם

מטבחון
מטבחים
כמה עולה שיש איכותי למטבח?

יש שעשויים לחשוב שהחלק החשוב ביותר במטבח הוא מכשירי החשמל, המקרר התנור וכו'. כשזה מגיע להכנת אוכל, אולי הם צודקים. אבל כשזה מגיע ליצירת האווירה

קרא עוד »