חיפוש

שטיחים שילדים יעופו עליהם

כשקונים שטיח לחדר הילדים אנו צריכים להשקיע מחשבה רבה – לבחור בשטיח בטיחותי, שטיח מותאם לישיבה ממשוכת, שטיח עמיד שיחזיק שנים רבות ויעמוד במשחקים ובלכלוך, והפרמטר האחרון – שטיח שהילדים יאהבו, ייהנו ממנו והוא יכניס שמחה לחדרם. איך לבחור שטיח שהילדים יעופו עליו?

 

בטיחות

שטיחים לחדרי הילדים הם מגוונים וקיימים שלל סוגים וצבעים. תוכלו למצוא שטיחים לחדר הילדים של קרפטים ולהבין עד כמה המגוון גדול. מה שחשוב, הוא להבין איזה פרמטרים צריכים להנחות אתכם בבחירה. הפרמטר הראשון שאולי לא יהיה בראש סדר העדיפויות של ילדנו אך ללא ספק יהיה בראש סדר העדיפות שלנו הוא- בטיחות. השטיח צריך למנוע החלקה, ולא לזוז מהמשטח שעליו הוא עומד- פרמטר זה חשוב על אחת וכמה בחדר הילדים מאחר וילדים נוטים להשתולל, לרוץ ולשחק כך שהסיכון שהשטיח יעוף ביחד איתם הוא גבוה, ולכן אנחנו צריכים לוודא בחנות שהוא אינו נוטה להחליק ושישמור על בטיחות הילדים שלנו.

 

לכלוך וניקיון

מאחר והילדים מבלים זמן רב בחדרם ובחדר המשחקים חשוב שהשטיח לא יתלכלך בקלות, ושהילדים שלנו בסופו של ידבר ימנעו מלשבת עליו והוא ימצא את עצמו נתרם לגן העיריה הקרוב. אנו צריכים לבחור בשטיח קל משקל, וקל לניקוי שנוכל לנקות לעיתים קרובות וכך לדאוג שיישאר עם ילדנו שנים רבות קדימה ויגיע בסופו של דבר במצב טוב גם לחדרו של האח הקטן.

 

מרקם השטיח

מרחק השטיח חייב להיות נעים, כי אם לא, השטיח פשוט פספס את ייעודו האמיתי והוא פינת ישיבה ומשחק לילדינו. אפשר ללכת עם ילדינו לחנות ואפילו לתת להם להרגיש את הבד, וכמובן להתייעץ עם חנות השטיחים איזה דגם מתאים לישיבה ממשוכת ולא ייהרס לאחר ישיבה ממשוכת ואירוח חברים. אם השטיח יהיה עוקצני או לא נעים למגע ילדינו לא ירצו לשבת עליו ולהשתמש בו וסופו ידוע לכולנו.

 

עמידותֿ

אני לא צריכה לספר לכם אבל ילדים משתוללים, קופצים, רוקדים, רצים משחקים ומארחים ולכן עמידות השטיח סופר חשובה, אם נקנה שטיח באיכות ירודה, מהר מאוד הוא יראה כמו חתיכת בד מעוכה שנוכל לעשות ממנה לכל היותר סמרטוטים. השטיח צריך להיות עם תפירה חזקה וחומר חזק כך שיחזיק כמה שנים לפחות ונוכל להנות ממנו ולא לדאוג לו.

 

בחירת הילדים

הפרמטר הזה הוא חיצוניות השטיח, הפרמטר האהוב על הילדים, והיחידי שהם יוכלו להחליט עליו. נראות השטיח. שנם שטיחי משחק, שטיחים עבים ופרוותיים, שטיחים עם ציורי ילדים ועוד המון טקסטורות שילדים יעופו עליהן. כדי לבחור את נראות השטיח מומלץ ללכת עם הילדים ולתת להם את אפשרות הבחירה. וכמובן להעיר את עיניהם לשאר עיצוב החדר, למרות שלא בהכרח יעניין אותם. בחדר הילדים שטיח הוא יותר מפריט עיצובי או רהיט- השטיח הוא פינת משחק, קריאה, ישיבה ואירוח ולכן בחירת השטיח צריכה להיות בשיתופם או תוך חשיבה על השנים הבאות בהן ייהנו ממנו עם חבריהם או אחיהם.

שטיחים לחדר הילדים

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »