חיפוש

רכישת ארון פתיחה – כמה דלתות לבחור?

שני הסוגים הנפוצים ביותר של ארונות ביתיים, הם ארונות פתיחה וארונות הזזה. אם החלטתם לרכוש ארון פתיחה, אתם צריכים להחליט עכשיו – כמה דלתות לבחור? 

 

ארון פתיחה – כדאי או מיושן?

ארונות פתיחה עשו קאמבק בשנים האחרונות. למרות שעם כניסת ארונות הזזה לשימוש פופולרי, נראה היה שתמה לה התקופה של ארונות הפתיחה.

בשנים האחרונות ארונות פתיחה חזרו לאופנה בגלל מגוון סיבות. אתם בוודאי שואלים את עצמכם האם כדאי לי בכלל לקנות ארון פתיחה? בכדי לענות על שאלה זאת, עליכם לענות על מספר שאלות משנה. האם החלל שבו יהיה הארון מתאים לארון פתיחה? האם העיצוב של החדר מתאים לארון פתיחה?

במידה ועניתם כן על שאלות אלה, והחלטתם שאתם רוכשים ארון פתיחה, היכנסו לכאן כדי לבחור את הארון שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר  .

 

מה יהיה השימוש של הארון?

השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם היא מה יהיה השימוש של ארון הפתיחה שלי? השימוש של הארון שלכם יקבע איזה סוג ארון מתאים לכם ומה יהיה מספר הדלתות האידיאלי בשבילכם. במידה ואתם מעוניינים לאחסן בארון ספרים וחפצי נוי, בדרך כלל כדאי לבחור בארון בעל 2 דלתות פתיחה למראה אלגנטי וקלאסי. אם ברצונכם לאחסן בארון שלכם בגדים, כדאי לבחור מספר דלתות כמספר המשתמשים בארון כפול אחד וחצי.

 

היכן אני מציב את הארון?

מיקום הארון ותכולת החדר שבו יוצב הארון יהיו חלק חשוב מאוד בקביעה כמה דלתות פתיחה עליי לבחור לארון שלי. פתיחה נוחה וחלקה של דלתות הארון תהווה את החלק החשוב ביותר בשימוש היום יומי בו. לכן, חובה לבדוק שגם בעת שדלתות הארון פתוחות, ניתן יהיה להשתמש בו ולגשת אליו בנוחות ובקלות.

 

מי משתמש בארון שלי?

שאלה נוספת שכדאי שתשאלו את עצמכם היא – מי יהיו המשתמשים בארון פתיחה שרכשתי? בהתאם לתשובה ניתן יהיה לבחור את הארון שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר. האם הארון יהיה בשימוש תכוף של ילדים או רק של מבוגרים? במידה וילדים משתמשים בארון על בסיס יום יומי – כדאי מאוד להוסיף דלת פתיחה או שתיים, ובכך להקל על הפתיחה שלהן.

כמו כן, במידה ולארון יש משתמשים רבים ולא קבועים – כדאי ביותר להוסיף דלת אחת או שתיים מעבר למה שתכננתם מראש, וזאת על מנת להקל על צירי הדלתות שיהיו בשימוש תכוף.

 

סיכום – אז איך בוחרים?

כדי לבחור את מספר הדלתות האידאלי מבחינתכם, עליכם לענות על מספר שאלות. מה יהיה השימוש שלי בארון הפתיחה? היכן ובאיזה חלל ניצב הארון שלי? מי משתמש בארון שלי על בסיס קבוע? תשובות לשאלות אלו בהחלט יעזרו לכם לקבוע האם אתם זקוקים לארון פתיחה של אחת, שתיים או שלוש דלתות. בהצלחה!

קבינט

אולי יעניין אותך גם