חיפוש

3 רהיטים שחובה לשים בכל חדר שינה

מתכננים לעצב מחדש את חדר השינה שלכם ואתם רוצים לדעת מה הריהוט הבסיסי שצריך להיות מסביב למיטה? אם זה המצב, הגעתם למקום הנכון.

נפגשנו עם מומחית בעיצוב חדרי שינה שסיפרה לנו את כל הסודות בתחום.

אז חכו רגע עם הקנייה של הריהוט ותקראו את השורות הבאות, בהן יופיעו בפניכם כל הפרטים אודות 3 הרהיטים שחובה שיהיו בכל חדר שינה.

 

  1. שולחן איפור

זה לא משנה אם את אישה של איפור או לא (וגם אם אתה גבר). אתם צריכים שיהיה לכם בחדר שולחן איפור מהסיבות הבאות:

  • שולחן איפור מגיע עם מראה, ואתם צריכים שתהיה לכם מראה בחדר
  • שולחן איפור מגיע עם כיסא ואתם צריכים שיהיה לך כיסא לזרוק עליו בגדים שאתם לא לובשים
  • שולחן איפור הוא פריט חובה בכל חדר שינה, כך אפשר לדעת שזה חדר שינה ולא חדר ילדים

כשאתם בוחרים שולחן איפור, חשוב שתבדקו שהצבע שלו ושל מסגרת המראה שלו תואמים לעיצוב הכללי של החדר. חשוב מאוד לבדוק שיהיה קו מנחה, או צבע אחיד שיגרום לכל הרהיטים בחדר להיראות נעימים בעין מבחינה עיצובית.

 

  1. שידות לילה

זה הרי ברור שאחת הקטגוריות הבולטות ביותר בתוך קטגוריית העל ריהוט לבית היא שידות. אין בכך ספק בכלל. זה ידוע שחדר שינה לא יכול להיות חדר שינה ללא שידות. ואנחנו כותבים ברבים שידות לילה ולא "שידה" בגלל שאתם צריכים שתהיה לך את השידה שלך ושלו את השידה שלו. ברגע שיש לו את השידה שלו, הוא יכול לבלגן אותה כמה שהוא רוצה, בזמן ששלך תהיה מסודרת למשעי. אם מסיבה כלשהי, אתם חושבים לוותר על שידות לילה, כדאי שתדעו שאתם צריכים לחשוב פעמיים בגלל הסיבות הבאות:

  • שידות לילה יאפשרו לכם להטעין עליהן את הפלאפון
  • בתוך שידות לילה אפשר להניח עגילים, טבעות שמציקות לכם בשינה
  • על השידה אפשר להניח שעון מעורר

בקיצור, אי אפשר ללכת לישון בלי שידה. אם תנסו זאת, אתם תגלו שהמיטה שלכם מלאה בפלאפונים, מטענים, עגילים וכל טוב.

 

  1. ארון בגדים

יצא לכם פעם לשמוע על מישהו שהיה לו חדר שינה ללא ארון? יש אנשים בודדים שאיכשהו מצליחים להתמודד עם מתלה בגדים בלבד. אבל מדובר כאן באנשים מיוחדים מאוד, כאלו שיש להם 3 סטים של בגדים וזה הכול. סביר להניח שאתם לא כאלה, לכן, אתם חייבים שיהיה לכם ארון בגדים. מדובר כמובן בארון סטנדרטי, כזה שכולל צד אחד לך וצד אחד לו. בזמן שהצד שלך הוא כל הארון (כמעט) והצד שלו כולל 2 מדפים ומגירה לגרביים, זה המצב אצל רוב הזוגות.

אלו היו 3 הרהיטים שאתם חייבים לשים בחדר השינה החדש שלכם. מאחלים לכם שיהיה לכם חדר שינה מעוצב ויפה!

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »