חיפוש

4 רהיטים מגניבים לעיצוב הבית

 

בבחירה של פריטי עיצוב לבית אנחנו צריכים לגשר על הצורך לעצב את הבית בצורה יפה, ויחד עם זאת גם לא ליצור מצב שבו הבית עמוס מידי בפריטים. כדי להתגבר על הבעיה הזו ניתן לעשות שימוש ברהיטים שגם משרתים אתכם ברמת השימוש היומיומי, אך יחד עם זאת גם הופכים את הבית שלכם ליפה יותר. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה מהם ואיך לבחור אותם.

 

  1. פח אשפה מעוצב

הרהיט הראשון שעליו נדבר הוא פח מעוצב. הפח הוא משהו שאנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו, ודווקא בגלל זה אנחנו חושבים שאין מה להשקיע בפח מעוצב. עם זאת, אם תעיפו מבט חטוף במטבח שלכם תשימו לב שהפח תופס הרבה מאוד מקום, ולכן אין שום סיבה לא להשקיע בפח מעוצב. פח ברבנטיה BO – הפח עם הרגליים הוא דוגמה נהדרת לפח כזה.

את הפח חשוב לבחור קודם כל על פי הצבע שלו, כיון שזהו הנתון הכי בולט כאשר מסתכלים על הפח. בנוסף, הקפידו לקנות פח שניתן לנקות אותו בקלות על מנת לשמור עליו לאורך זמן. כיום קיימים לרשותכם פחים במגוון גדלים, כך שתוכלו להתאים את הפח לצרכים שלכם.

 

  1. כיסאות בר למטבח

כיסאות למטבח או לפינת האוכל הם פריט חובה, וגם אותם כדאי לקנות בצורה כזו שהם גם יהפכו את המטבח שלנו לייחודי יותר. לכיסאות בר יש מראה מיוחד, שבקלות ישנה את העיצוב של המטבח שלכם. הכיסאות מגיעים במגוון צבעים ועיצובים, ולא משנה מה הסגנון הכללי של המטבח שלכם, תמיד תוכלו להתאים אליו כיסאות בר.

 

  1. ידית מעוצבת לדלת

אחרי שבחרנו דלתות כניסה ופנים, אנחנו עלולים לחשוב שהעבודה שלנו הסתיימה. אם תשימו לב, הידית של הדלת תופסת הרבה מאוד מקום מבחינת עיצוב הדלת למרות שהגודל שלה זניח. כדי להנות מעיצוב מושלם, חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים, ולכן גם על בחירת הידיות לדלת אסור לכם לדלג. התאימו לדלתות הפנים והכניסה שלכם ידיות מעוצבות.

 

  1. ארונות אמבטיה מעוצבים

ארונות לאמבטיה הם מוצר חובה, כדי לשמור על הסדר והארגון בחדר הרחצה בבית. כאשר בוחרים ארון לאמבטיה לא מספיק להסתכל רק על העיצוב שלו אלא חשוב גם לקחת בחשבון פרטים כמו גודל, חלוקה פנימית וחומר. בצורה הזו הארון יוכל באמת לשרת אתכם בתור ארון לחדר האמבטיה.

 

לסיכום

בחירת רהיטים לעיצוב הבית צריכה להיעשות מתוך מחשבה על פריטים שמצד אחד יהפכו את הבית שלנו ליפה יותר, ויחד עם זאת גם יהיו שימושיים. פח מעוצב הוא דוגמה קלאסית לרהיט כזה, שמצד אחד אנחנו צריכים בכל מקרה שיהיה בבית, ולכן אין שום סיבה לא לחפש פח שנראה טוב ויהפוך את המטבח שלנו ליפה יותר. הקפידו לקנות מוצרים איכותיים, על מנת שהם יחזיקו לכם הרבה זמן.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »