חיפוש

6 רהיטים ייחודיים שישדרגו כל חדר

רוצים לעצב את הבית מחדש או בית חדש שתעברו אליו בקרוב אבל אתם מחפשים משהו ייחודי ולא דברים שיש בכל בית. עשינו עבורכם רשימה של 6 רהיטים ייחודיים שישדרגו כל חדר.

 

ערסל מקרמה

הכיסא שיגרום לכם להרגיש כאילו קפצתם ליעד טרופי מטורף כשאתם בכלל בסלון או במרפסת או בכלל בחדר השינה. ערסל מקרמה נתלה מהתקרה והוא יכול לשאת עליו משקל של עד 80 ק"ג. חשוב לזכור לחזק את הברגים מדי פעם כדי שלא ייפלו (בגלל אופן ההברגה שלו לתקרה אסור לשכוח לחזק)
לא מתאים במקרים של –

  • תקרה מעץ
  • תקרה מטיח
  • תקרה מגבס

 

קונסולה לכניסה לבית

קונסולה לכניסה לבית לא חייבת להיות ממוקמת דווקא בכניסה לבית, בניגוד למה שחושבים. שידה קטנה שממוקמת בכניסה לכל חדר ומכילה מגירה אחת בדרך כלל. מחיר הקונסולות משתנה מחנות לחנות בהתאם לאיכות שלהן ולעיצוב שלהן. גם את קונסולה תוכלו לעצב או לאחסן בה לפי הצורך.

 

כורסאות וינטג'

כורסאות וינטג' הן מהרהיטים האהובים עלינו. כורסאות חדשות לכל דבר שמעוצבות כמו הכורסאות של פעם (כפרי וישן) ונותנות תחושה נוסטלגית בכל חדר בו תמקמו אותן. תוכלו לבחור גם את סגנון העיצוב לכורסא הזו ואת הצבע שלה כך שתתאים לחלל בו תהיה.

 

כוורת מעוצבת

תיפרדו יפה לשלום לכוורת הלבנה או השחורה שהכרתם עד היום ותגידו היי לכוורות ברזל מעוצבות. גם את התכולה של הכוורת עצמה תוכלו לבחור לשים כעיצוב של החלל בו תמקמו את הכוורת או להשתמש בה לפי הצורך שלכם, כך או כך הכוורת תשדרג כל חדר שתבחרו לשים אותה בו.

 

שולחן צד

ליד המיטה או ליד הספה. זה לא משנה איפה תמקמו שולחן צד הוא ישדרג לכם את החלל מאוד. יש לא מעט עיצובים לשולחנות צד ועליכם לחשוב טוב איך תרצו שהוא יראה (יש שולחנות צד שהם שולחן קטן יותר ויש שולחנות צד שיעמדו לידכם אותם תוכלו לשים גם ליד ספה וגם להשתמש בהם במיטה או ליד המחשב.

 

גופי תאורה עומדים

גם גופי תאורה עומדים יכולים לשמש אתכם בכל חדר (בסלון, בחדר שינה ואפילו חדר העבודה) ולייחד את החדר בו תמקמו אותם. לפני הרכישה בדקו אם גוף התאורה העומד ישמש אתכם לתאורת החדר, להוספה לעיצוב או כמנורת לילה ולפי זה בחרו את גוף התאורה. לאחר מיקום גוף התאורה העומד תכוונו אותו לפי סוג השימוש שיהיה לכם בו.

 

לסיכום

בחרו לפי סגנון העיצוב של הבית שלכם את הרהיטים הייחודים שישדרגו לכם את החלל בבית. בחרו תקציב נוח שימקד אתכם במה שאתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש וזכרו לבדוק היטב את המשקל אותו יכול לשאת כל רהיט (בייחוד אם מדובר ברהיט שתלוי מהתקרה כמו הערסל שציינו למעלה).

מיטה זוגית

 

אולי יעניין אותך גם

כיסא ארגונומי
רהיטים
מה הוא כיסא ארגונומי?

נמאס לכם לבלות שעות ארוכות בכיסא ולסבול מכאבים בגב? תשמחו לשמוע שיש לכך פתרון! בעזרת כיסא ארגונומי איכותי תוכלו למנוע מראש את כאבי הגב שלכם

קרא עוד »
מיטה
רהיטים
מה היא מיטה אורגנית?

המיטה הקודמת עשתה את שלה? עברתם לדירה חדשה ואתם מרהטים את חדר השינה? התחלתם שינוי באורח החיים שלכם ואתם מעדיפים שגם הרהיטים שלכם יהיו אורגניים?

קרא עוד »