חיפוש

רגע לפני החורף, הנה 4 פתרונות לחימום הבית

החורף הקר עלול להכניס אותנו מתחת לשמיכה במרבית שעות היום. כדי להצליח לתפקד כרגיל גם בחורף, חשוב לחמם את הבית בפתרונות חימום יעילים. קיימים פתרונות חימום רבים. כאן ריכזנו עבורכם מגוון פתרונות קיימים לחימום הבית, מי טוב יותר ומי פחות. מוזמנים להכיר אותם ולבחור את הפתרון היעיל ביותר עבורכם.

 

הפתרון המוביל = רדיאטור לחימום הבית

ניתן להתקין בחדר רדיאטור חימום ולהנות מחימום החדר באופן מבוקר ויעיל. להפעלת רדיאטור חימום יתרונות רבים הכוללים התקנה פשוטה ולא מורכבת, התאמה לכל מערכת חשמל, אפשרות להתקנת מערכת בקרה המביאה לחסכון משמעותי בעלויות האנרגיה לחימום הבית, שליטה על טמפרטורת כל חדר בנפרד, בהתאם לצורך, החום המתקבל הוא חום אחיד והסירקולציה הטבעית המתקבלת היא נעימה ומשרה אווירה חמימה ונעימה.

 

הסקה ביתית = יקר אבל שווה

הסקה ביתי כוללת מערכת צינורות מים מחוממים המותקנת בקירות הבית. המערכת מתחת לרדיאטורים המותקנים וכך הבית מתחמם בהתאם לצורך. מערכת כזו מורכבת מתשתית הסקה ורדיאטורים מותקנים. השימוש במערכת כזו היא פשוטה ובפתיחת ברז פשוטה ניתן להנות מדירה מחוממת בטמפרטורה הרצויה.

 

חימום תת רצפתי = משאבת חום

לא רק בחו"ל נעשה שימוש בחימום תת רצפתי הידוע כיעיל לחימום הבית. מערכת זו מאפשרת שאיבה של האוויר בטמפרטורה מחוץ לבית, אל פנים הבית וכך המערכת מנצלת אנרגיה זו לחימום הבית תוך חיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה. כאשר רוכשים משאבה כזו עבור חימום תת רצפתי חשוב להקפיד על איכות המשאבה. שווה לשלם מחיר יקר יותר כדי לדעת שהמשאבה עמידה ואיכותית ויש עליה אחריות לתקופת השימוש הראשונית.

 

מזגן = מייבש את האוויר

במרבית הבתים בישראל יש מזגן אותו ניתן לכוון גם על חימום. אך למרות זאת, לא כל אחד מסוגל לשהות בחדר בו פועל מזגן מחמם בגלל היובש שהוא יוצר. השימוש במזגן לחימום הבית הוא אומנם פרקטי, אך הוא לא יעיל מספיק, מה גם שהוא עולה יקר יותר מפתרונות החימום האחרים, מבחינת האנרגיה הנצרכת עבורו.

 

הכל מתחיל בבידוד נכון

אם אתם משפצים את הבית ואתם מעוניינים להפחית את הצורך במיזוג הבית, השקיעו בבידוד. השקעה בבידוד נכון מפחיתה את הצורך בחימום הבית ללא הרף. שיפוץ הוא הזדמנות להתקנת מערכת חימום תת רצפתית נסתרת. נצלו הזדמנויות ופנו למומחים בתחום לפני שאתם מסתפקים בפתרונות חימום שונים בלית ברירה. למה שלא תהנו מהטוב ביותר? זה אפשרי!

 

איך שומרים על בטיחות המערכות?

לפניח רכישת מערכת לחימום הבית חשוב לערוך בירור שוק ולפנות לחברה אמינה ומקצועית המתמחה בתחום. חשוב שהמערכת עצמה תעמוד בתקנים המחמירים וההתקנה המסופקת תהיה חזקה וטובה מספיק. מתקין מקצועי יערוך בדיקת לחץ בסיום ההתקנה וינהל מעקב אחרי תקינות ובטיחות המערכת כנדרש.

מכשיר חימום

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »