חיפוש

קטנים ומתוקים: 4 גזעי כלבים קטנים

הם קטנים, מתוקים וגורמים לנו לרצות לחבק אותם חזק חזק למרות שעדיף להימנע מכך. וכן, אנחנו מדברים על גזעי כלבים קטנים וחמודים שאתם צריכים להכיר מקרוב. יצאנו לבדוק עבורכם את כל הפרטים אודות הגזעים הקטנים והמתוקים ביותר שאתם רואים לפעמים ברחוב אבל לא יודעים איך קוראים להם. כדי להקל עליכם בזיהוי להבא, נפגשנו עם הבעלים שלהם וריכזנו את כל המידע שעליכם להכיר מקרוב.

 

תכירו את בעלי הכלבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את סוגי הכלבים הקטנים והמתוקים ביותר, כדאי שתדעו שעצרנו אנשים ברחובות תל אביב ושאלנו אותם אחד – אחד: מהו סוג הכלב שלכם?. כמובן שעצרנו רק בעלי כלבים קטנטנים, פשוט כי היה חשוב לנו להכיר מקרוב אחת ולתמיד את סוגי הכלבים הקטנים הנפוצים ביותר בארץ.

זו ההזדמנות להודות לתושבי תל אביב שזרמו על השאלות ההזויות שלנו וענו לנו בסבלנות עליהן. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי לעשות לרבים מכם סדר בראש.

 

גזע הכלבים הקטן ה  – 1 שאתם צריכים להכיר: מלטז

אי אפשר לכתוב מדריך על כלבים קטנים מבלי להציג בפניכם את הגזע מלטז. מדובר בכלב קטן ושמח במיוחד שהמשקל הממוצע שלו נע בין 2 ל – 4 קילו. הכלב המתוק הזה מוכר במבט נוגה ובלתי נשכח. כזה שיגרום לכם להישבות בקסמו ברגע.

 

גזע הכלבים הקטן ה  – 2 שאתם צריכים להכיר: סיני מצויץ

הסיני המצויץ הוא כלב מתוק ששוקל ברוב המקרים בין 2 קילו ל – 6 קילו. הוא נקרא כלב סיני אבל האמת היא שהמקור שלו הוא בכלל באפריקה. יש לו מראה חמוד כזה שאתם לא תוכלו לשכוח בקלות. כך שאם תראו אותו בהמשך, סביר להניח שתדעו לזהות אותו ולעדכן את כל מי שנמצא בסביבה אודות מוצאו המפתיע.

 

גזע הכלבים הקטן ה  – 3 שאתם צריכים להכיר: פינצ'ר ננסי

רבים מאתנו מכירים את הפינצ'ר הננסי. המשקל הממוצע שלו נע בין 4 ל – 5 קילו והוא דוגמא מעולה לכלב ננסי שמשתלב בכל מקום. שכן, מדובר בגזע שתמיד הופך להיות אהוב על כל מי שנמצא מסביבו. לנו יש פינצ'ר והוא כוכב הבית שלנו כבר שנים.

 

גזע הכלבים הקטן ה  – 4 שאתם צריכים להכיר: פאג

יש מי שקוראים לפאג "כלב חד רגש" בגלל שהוא לא תמיד מביע רגשות באופן יוצא מן הכלל. מדובר בכלב קטן שהמשקל שלו נע בין 6 ל – 12 קילו. נכון שמדובר במשקל שנחשב לגדול יותר מאלו שהוצגו קודם לכן, ועדיין, הוא באמת כלב קטנטן, תאמינו לנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הכלבים הקטנים והמתוקים. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק להעביר את המידע הלאה, לכל מי שחפץ בו.

גזעי כלבים קטנים

אולי יעניין אותך גם

גור כלבים
בעלי חיים
הכירו את הגזע פודל טוי

אם אתם מכירים את הפודל טוי, אתם יודעים שמדובר בגזע הכלב החמוד ביותר שתפגשו. הפודל טוי, נראה ממש צעצוע, אבל היכולות שלו מוכיחות שהוא הרבה

קרא עוד »
מזון לגורים
בעלי חיים
איך בוחרים אוכל לגורים?

בחירה של אוכל לגורים צריכה להתבצע תוך ידע מעמיק בתחום. שכן, גורים של כלבים, בדומה לתינוקות של בני אדם, הם יצורים קטנים שצריכים אוכל מזין

קרא עוד »