חיפוש

4 פתרונות של חימום תת רצפתי לבית

כולנו מכירים את התחושה הזאת (במיוחד לכאלה שסובלים מקור).

חוזרים הביתה ביום קר וגשום, נכנסים, מדליקים מזגן\רדיאטור\כל תנור חימום אחר ומחכים שהבית יתחמם.

מפה לשם אתם מוצאים את עצמכם יושבים עם גרביים וסוודר ועדיין קר בבית.

אז איך אפשר לחמם את הבית ואילו פתרונות נותן חימום תת רצפתי?

 

אילו סוגים של חימום תת רצפתי יש?

יש 2 סוגים של חימום תת רצפתי:

חימום תת רצפתי על בסיס חשמל – פעולה זו נעשית על ידי התקנה של גופי חשמל מתחת לריצוף, ובעזרתם ישנו חום המופץ בכל הבית.

חימום תת רצפתי על בסיס מים – מורכב ממערכת סגורה של צינורות, בה עוברים מים חמים אשר מחממים את הבית. הצנרת עשויה מכמה שכבות המאפשרות זרימה בצורה אחידה ללא חשש מנזילות. אם חשוב לכם לראות איך נראה מחמם תת רצפתי תוכלו לראות כאן: https://thermodul.pomo.co.il.

 

 

מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מן הסוגים?

חימום תת רצפתי על בסיס חשמל

יתרונות – התקנתו זולה יותר, לא רואים אותו, קל לתפעול, אינו מייבש ואין צורך בתחזוקה מרובה.

חסרונות – מכיוון והוא על בסיס חשמל ישנה צריכה גדולה יותר של חשמל, לוקח לבית להתחמם בין שעה לשעתיים ככה שישנה העדפה להשאיר אותו דלוק כל היום ובהתאם לכך עלויות החשמל גבוהות מן הרגיל.

 

חימום תת רצפתי על בסיס מים

יתרונות – נוצר חום אחיד שאינו מייבש את האוויר, ניתן לבקר ולווסת אותו, המחיר זול מאוד, ישנה אפשרות להפוך כל צנרת שנמצאת מתחת לריצוף הבית לצנרת מים על מנת לחמם את הרצפה.

חסרונות – מחיר ההתקנה יקר פי כמה מחימום תת רצפתי על בסיס חשמל, ואם לא חשבתם על התקנה של חימום תת רצפתי על בסיס מים כשבניתם את ביתכם, תיאלצו לוותר ולחיות בלי חימום תת רצפתי.

חשוב לציין כי ישנו חיסרון המתייחס ל2 סוגי החימום התת רצפתי – בניגוד למזגן אשר עושה פעולה גם של קור וגם של חום (בהתאם לעונה), חימום תת רצפתי מבצע פעולה אחת בלבד והיא חום.

 

אז אילו פתרונות חימום תת רצפתי נותן?

אינו תופס מקום מבחינה פיזית בבית

בניגוד למזגן\מאוורר, חימום תת רצפתי אינו תופס מקום בבית. הדבר היחיד שקשור אליו ותופס מקום הוא תרמוסטט קטן המותקן על קירות הבית.

 

חיסכון באנרגיה

בניגוד לרדיאטורים\תנורי חימום אחרים, חימום תת רצפתי חוסך הרבה יותר חשמל. מערכת החימום התת רצפתי מפזרת באופן אחיד את החום ברחבי הבית ואילו רדיאטורים\תנורי חימום מפזרים חום רק בסביבה בה הם נמצאים.

 

יעיל, שקט וחסכוני

שימוש בחימום תת רצפתי נותן מענה יעיל, שקט וחסכוני בניגוד לתנורי חימום אחרים שלא נותנים מענה לכל הבית, לעיתים מרעישים וצורכים חשמל רב.

 

אינו מייבש

המון פעמים במהלך החורף אנשים רבים סובלים מכאבי ראש בעקבות תנורי החימום אשר מייבשים את האוויר וגם את השוהים בחדר. חימום תת רצפתי אינו מייבש.

לסיכום, חימום תת רצפתי נותן מענה במיוחד לסובלים מקור ויכול להקל עליכם המון בתקופת החורף. תוכלו להתרשם יותר באתר שלפניכם:

https://www.google.com/search?q=%D7%97%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D++%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%AA%D7%99&biw=1920&bih=969&tbm=shop&sxsrf=ALeKk031HEACaUuOqAO4aV90i7WILncvXQ%3A1629808670510&ei=HugkYcvSHsv1gQaP7KOwDQ&oq=%D7%97%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D++%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%AA%D7%99&gs_lcp=Cgtwcm9kdWN0cy1jYxADMgQIIxAnUMxPWMxPYLRQaAJwAHgAgAGoAYgBxQKSAQMwLjKYAQCgAQHAAQE&sclient=products-cc&ved=0ahUKEwjL2e221snyAhXLesAKHQ_2CNYQ4dUDCAw&uact=5

שיהיה בהצלחה.

 

סלון

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »