חיפוש

פתרונות לשמירה על הסדר בחדר השינה

חדר השינה הוא המרחב האישי של כל אחד בבית וחשוב ליצור בו אווירה אסתטית ונעימה. כמו כן, חדר השינה עלול להפוך בקלות למבולגן ומלוכלך – זריקת בגדים על הרצפה, אי החלפת מצעים, אוויר חנוק וכיוצא בזה.

קשה לשמור על סדר בשגרה העמוסה של חיינו, וקשה במיוחד לגרום לילדים לשמור על סדר בחדר שלהם. הקושי לשמור על חדר שינה מסודר מוכר לכולנו ובכתבה הבאה ניתן לכם טיפים שיקנו לכם הרגלי סדר וניקיון בחדר השינה. 

 

סידור המיטה כל בוקר

לא תאמינו אבל סידור המיטה זה פעולה שאורכת דקה אחת, רק דקה! אז במקום להתעצל השקיעו דקה מזמנכם כל בוקר כדי להניח את השמיכה והכרית בצורה מסודרת על המיטה.

 

קופסאות אחסון

קופסאות אחסון הן פתרון מדהים למי שנוטה לבלגן את החדר. את כל החפצים הקטנים – גרביים, תחתונים, כלי רחצה ועוד, הכניסו לקופסאות גדולות ומעצובות כדי לשמור על הסדר. כמו כן, שמירת חפצים בקופסאות תאפשר לכם לדעת איפה כל חפץ שלכם נמצא.

במקום לפזר את הכל על רצפת החדר, תוכלו להניח כל חפץ במקום מדויק ולמצוא אותו בקלות. בנוסף, קופסאות יפות יכולות לשפר את המראה הכללי של החדר שלכם.

 

סל כביסה

במקום להניח את הבגדים המלוכלכים על כיסא במקרה הטוב על הרצפה במקרה הפחות טוב, שימו את הבגדים בסל כביסה שנמצא בצד החדר. דאגו לרוקן את הסל כל שבוע לפחות אחרת הוא יעלה על גדותיו ואז גם הוא לא יעזור. שמרו על הבגדים שלכם וכבדו את החפצים שלכם – זה יגרום לשרוד יותר זמן.

 

שידת החדר

במיוחד לבנות יש נטייה לפוצץ את השידה בחפצים – בושם, חפצי איפור, תכשיטים ועוד. נסו לבחור את החפצים שאתן עושות בהם שימוש יומיומי ורק אותם הניחו על השידה. שידה עמוסה יוצרת מראה מבולגן לכל החדר. בנוסף. בחרו בקופסאות או מתלים לתכשיטים שלכם כדי למנוע שימוש בקופסאות רבות שיוצרות עומס.

 

טאטאו כל שבוע

מתחת לרהיטים גדולים כמו מיטה יש מצבור חפצים ואבק. אם משהו נאבד לכם, סביר להניח שהוא מתחת למיטה בחדר שלכם, לשם אתם לא טורחים להגיע. טאטאו ושטפו את הרצפה כל שבוע ותבדקו שמתחת למיטה, לשידה ולארון לא מסתתר אבק וחפצים אישיים שלכם.

 

מתלים

רכשו מתלים אופנתיים עליהם תוכלו להניח תיקים, מגבות, צעיפים וכל חפץ אחר. מתלים הם פתרון אולטימטיבי לבלגן כיוון שתליית חפצים עליהם לא דורשת שום מאמץ, אבל יוצרת הבדל משמעותי בחדר.

 

לסיום

אין סוף לטיפים שאפשר להעניק לכם בנושא זה, אל תפסיקו לחשוב על רעיונות חדשים לשמירה על סדר וניקיון כי זה ישתלם לכם. צרו בחדר שלכם אווירה מסודרת וטובה וכך תצרו בתוככם שקט ושלווה. מבטיחים לכם שאם תשמרו על הטיפים הכתובים לעיל החדר שלכם יהיה כמו חדש.

פתרונות לשמירה על הסדר בחדר השינה

אולי יעניין אותך גם