חיפוש

נעים להכיר: ערכות הפלא למעבר דירה!

ההתארגנות לקראת מעבר דירה לא צריכה להיות עניין מסובך. מי שמכירים בערכות הפלא, יודעים שאפשר לארוז את כל הציוד בקלות ותוך זמן קצר. הישארו כאן אם טרם שמעתם על ערכות אלה, כדי שתוכלו לדעת במה מדובר, מה הן כוללות ואיפה תוכלו להשיג אותן.

 

ערכת הפלא מתאימה לכל מעבר

הערכה המדוברת מתאימה לכל מי שמתכנן לעבור דירה בזמן הקרוב. מי שהמציאו אותה ערכו מחקר מעמיק, כדי להכיר בצרכים של כל אחד ואחת. לכן, ניתן למצוא את הערכות מהסוגים הבאים:

  • ערכת מעבר לסטודנטים
  • ערכת מעבר לדירות עם 2 – 3 חדרים
  • ערכת מעבר משפחתית שמתאימה לדירת 4 חדרים
  • ערכת מעבר פרימיום שמתאימה לדירות של 5 חדרים ויותר

ערכה למעבר דירה

מה הערכה כוללת?

מי שהזמינו בעבר ערכה למעבר דירה יוכלו להעיד שזו ככוללת את כל הציוד החיוני למעבר דירה, לדוגמא:

  • קרטונים בגודל 40\40\60 שמתאימים לבגדים וציוד קל
  • קרטונים בגודל 30\35\50 שמתאימים לספרים כבדים וכלי מטבח
  • גליל גדול של בועות פצפצים לעיטוף ציוד שביר
  • שקיות ענקיות ועבות במיוחד שמיועדות לשמיכות גדולות
  •  סלוטייפ, סכין יפני ועוד

בשלב זה אתם וודאי מבינים שזו ערכה מושלמת שתתאים גם לכם. נסביר בקצרה כי הכמות של הציוד משתנה בהתאם לחבילה הנבחרת. כך שחבילת סטודנט תכלול מספר מצומצם של ציוד, בהשוואה לחבילה שמתאימה לדירות 4 חדרים ויותר.

 

היתרון המשמעותי בערכת הפלא: חוסכת זמן ומאמץ

אי אפשר לכתוב על ערכות של פלא אריזות למעבר דירה ולא לציין את היתרון המשמעותי שגורם לרבים להשתמש בהן. מי שלא מכירים בערכה, צפויים לרוץ בין חנויות שונות, כדי למצוא קרטונים איכותיים, סלוטייפ, סכין יפני ואת שאר רשימת הציוד. מדובר בהליך שאורך זמן מה. שכן, לא תמיד מתאפשר למצוא את כל הציוד בחנות אחת, כך שאנשים מכתתים את רגליהם ממקום למקום. ערכת הפלא מגיעה עד הבית ומאפשרת לכל אחד לארוז את הדירה במינימום נסיעות ומאמץ.

ערכה למעבר דירה

היתרון הנוסף נוגע לאיכות וראש שקט

שמענו לא פעם על מי שבחרו לארוז את הדירה באמצעות ציוד שהיה קיים בביתם. מדובר בטעות שיש לה השלכות חמורות. שכן, לצורך הדוגמא, שימוש בקרטון ישן עשוי להביא לפתיחת חלקו התחתון (בעקבות שחיקה) ולהביא לנפילה של הציוד, זאת בעקבות אי יכולת להחזיק את המשקל ולו הקל ביותר. בחירה בערכה מוכנה מראש מאפשרת לכל אחד להשתמש בחומרים איכותיים ועמידים שיקנו לו ראש שקט.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לכם את ערכות הפלא למעבר דירה. בשלב זה אתם יודעים במה מדובר, כך שנותר לכם רק לבחור את הערכה המתאימה לכם ביותר ולהתחיל להעביר את הציוד בראש שקט ומינימום מאמץ. נאחל לכם כעת שיהיה מעבר נעים!

ערכה למעבר דירה

אולי יעניין אותך גם