חיפוש

עכבר הכפר: הכירו את העיצוב הכפרי והחמים למטבח

סגנון עיצוב כפרי שואב השראה מבתים ישנים מאפייני בנייה מבוססת חומרי גלם טבעיים ומשאבי טבע ללא עיבוד או בעיבוד מינימלי. עיצוב כפרי מתייחס לשימוש רב באלמנטים בגוונים חמים, תאורה בהירה והרבה שימוש בעץ בגוונים כהים. בנוסף, עיצוב כפרי ישתמש באלמנטים מסוגים שונים עם מכנה משותף של חומר טבעי במצב גולמי וכן טקסטיל פרחוני, מעוטר ומחוספס.

העיצוב הכפרי מתאים למגוון סוגי חללים. אולם אין ספק שהמארח האולטימטיבי של סגנון עיצוב זה הוא דווקא חדר המטבח. הכירו את העיצוב הכפרי המושלם למטבח כחדר הווי מלא השראה.

 

עיצוב כפרי למטבח: המקום הטבעי

בסופו של יום המפגשים המשפחתיים נסובים רובם סביב שולחן ערוך. ליד מאכלים מדיפי ניחוח ביתי ומשקאות מהבילים אנחנו מגדירים בכל פעם מחדש חמימות משפחתית, קרבה ואחוות אחים. עיצוב כפרי למטבח כמוהו ככפפת בד לתבנית תנור רותחת. כלומר: שילוב מנצח. החמימות הכפרית מתמזגת עם ניחוחות נוסטלגיים ומפה משובצת של ארוחת בוקר בריאותית מפנקת (סנדוויץ' עבה עם אומלט עשיר וירקות נגיד…).

 

מטבח כפרי – חדשנות מודרנית

אין סתירה בין מטבח בניחוח כפרי עתיק לחדשנות טכנולוגית. באמצעות תכנון מדויק ועיצוב פנים חכם, ניתן לשלב במטבח מודרני את כל חידושי הטכנולוגיה האחרונים לפונקציונלית מקסימלית עבור פעילות נוחה ומעודכנת. מדיח כלים, מקרר חכם, כיריים אינדוקציה – לכולם יש מקום במטבח הכפרי. כך תוכלו ליהנות מכל העולמות: האווירה נוסח המאה הקודמת, הקדמה של שנת 2023.

 

חלוקת עבודה הגיונית

בעיצוב מטבח כפרי כמו גם בסגנונות עיצוב נוספים חובה לתכנן מראש מרחב עבודה הגיוני לפי סדר הפעולות במטבח. תכנון מדויק מקדים יחסוך לכם שעות עבודה מיותרות במטבח של התרוצצות מקצה לקצה ללא סדר לוגי. הגדירו מראש את הצרכים שלכם ואת תחביבי הקולינריה: חובבים אפייה? מעדיפים בישול? לכל העדפה תוכלו להגדיר מטבח מותאם לעבודה בניצול זמן ואנרגיה באופן מקסימלי.

 

אלמנטים נוספים לעיצוב מטבח כפרי

עיצוב המטבח השלם הוא חיבור התמונה הכוללת של סך הפריטים הקטנים. תוכלו לרכוש פריטי נוי, קערות וכלי בישול המתכתבים עם הקונספט הכפרי להשלמת הלוק הכללי והתאמה לרוח העיצוב השולטת.

 

כך תהפכו את הבית לחמים יותר עם מטבחים כפריים

חמימות, זה מה שאתם מחפשים בבואכם לעצב בית עם נשמה. מטבחים כפריים הם לב ליבו של הבית והם משדרים יותר מכל ערך של משפחתיות, חום ואהבה. מטבח כפרי מתאפיין בפשטות יחסית, בנעימות ובראייה חיובית – מה שאתם מבקשים לעצמכם כדי להגדיר את הקן הביתי כמקום שטוב לשהות בו.

 

טופקיצ'ן – אם מטבח אז טופ

מעוניינים לעצב לכם מטבח כפרי בהתאמה לדמיון הכי פרוע? טופקיצ'ן כאן כדי להגשים לכם אותו בדיוק מושלם. תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ עם מומחי העיצוב של החברה על מנת להגדיר את המטבח העתידי שלכם, לתת לו צורה ולהוציא את הפרויקט הכפרי לדרך. למה אתם מחכים? החלום הכפרי שלכם קורם עור.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

מטבחון
מטבחים
כמה עולה שיש איכותי למטבח?

יש שעשויים לחשוב שהחלק החשוב ביותר במטבח הוא מכשירי החשמל, המקרר התנור וכו'. כשזה מגיע להכנת אוכל, אולי הם צודקים. אבל כשזה מגיע ליצירת האווירה

קרא עוד »
מטבחים
שיש לעיצוב הבית

מחפשים לחדש את הבית עם שיש? אולי בכלל עברתם דירה? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על סוגי שיש ולנסות לתת לכם מושג כיצד להתאים אותם

קרא עוד »