חיפוש

אתם מעצבים מטבח חדש? כך תוודאו שהמטבח פונקציונלי ומלא בסטייל!

מביני עניין בעיצוב מטבחים יודעים שבחירה נכונה במטבח צריכה להתבצע תוך תשומת לב ל – 2 פרמטרים חשובים: סטייל ופונקציונליות. מדריך זה עולה לאתר כדי לסייע למי שלא למדו את התחום. הישארו כאן ותכירו את הדרך שתאפשר לבדוק את קיומם של פרמטרים אלו, כך תהיו בטוחים שיתאפשר לכם לעצב מטבח מושלם מכל הבחינות. 

 

קודם כל – תכירו בסוגי המטבחים האופנתיים

יש היצע רחב של מטבחים שמגיעים במגוון צבעים ועיצובים. סביר להניח שיש עיצוב מסוים שאתם חולמים עליו מזה שנים. אם כך, כדאי שתיכנסו כבר עכשיו לקטלוג של חנות מטבחים נחשבת ותבדקו מהם סוגי המטבחים שזו מציעה. נחסוך לכם בזמן ונרכז את רשימת המטבחים נוטפי הסטייל שנוכחים בכל קטלוג:

  • מטבח כפרי יווני
  • מטבח כפרי עץ בהיר או כהה
  • מטבח כפרי משולב עץ ומתכת
  • מטבח יוקרתי משולב לבנים או אבן
  • מטבח פרובנס יוקרתי ועוד

זהו השלב הראשון שיאפשר לכם לבצע החלטה כללית שתקדם אתכם אל עבר הבחירה הנכונה.

קודם כל – תכירו בסוגי המטבחים האופנתיים 

תבדקו התאמה בין צבעי המטבח לריצוף

סביר להניח שבשלב זה יש בידיכם סגנון מסוים של מטבח שתפס את עיניכם. אם בחרתם לדלג על המשימה החשובה שנמסרה לכם לעיל מסיבה כלשהי, עליכם לגלוש כעת לקטלוג של דופז ארונות ומטבחים שיאפשר לכם ליישם את השלב הנוכחי ואלה שיגיעו לאחריו. שכן, כעת תצטרכו לבדוק את ההתאמה שבין המטבח הנבחר לצבעי הריצוף. נסביר שיש חברות מסוימות שמאפשרת "לשחק" עם צבעי השיש והארונות, כך שתוכלו לבצע בחירה מותאמת בהקשר זה.

 

תערכו מדידות לארונות הגבוהים

עד עכשיו התמקדנו בעניין הסטייל. הגיע הזמן לשים על השולחן את עניין הפונקציונליות. נמליץ כעת לערוך מדידות של ארונות המטבח התלויים. שכן, אלה צריכים להיות בהישג יד עבור משתמשי המטבח. יישום טיפ זה יאפשר לכם להתנהל במטבח בנוחות מקסימלית, מבלי לחפש אחר שרפרפים וכיסאות שישמשו לטיפוס.

תערכו מדידות לארונות הגבוהים 

תבדקו את ההתאמה של המטבח למוצרי החשמל הקיימים

סביר להניח שיש ברשותכם מוצרי חשמל שמשמשים אתכם לבישול ואפייה. אם כך, עליכם לבצע מדידות של מוצרים אלה ולמסור את הנתונים לחברת המטבחים. שכן, זו תבצע התאמה מדויקת של המטבח, כדי שניתן יהיה להוסיף את התנור, המיקרוגל והכיריים לדגם שבחרתם.

אם בחרתם לעצב את המטבח מאפס ואין בידיכם כעת מוצרי חשמל, עליכם לבצע קודם כל רכישה של מוצרי החשמל ההכרחיים עבורכם ורק לאחר מכן, למסור את המידות לחברת המטבחים. כך תוכלו לבצע התאמה מושלמת מבחינת הנראות הכללית והנוחות.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שסייע לכם לוודא שאתם מעצבים מטבח שהוא לא רק מלא בסטייל, אלא גם נחשב לפונקציונלי. בשלב זה תצטרכו ליישם את הטיפים שרוכזו לעיל ולבצע בחירה שקולה שתשתמש אתכם לאורך שנים רבות.

אתם מעצבים מטבח חדש כך תוודאו שהמטבח פונקציונלי ומלא בסטייל!

אולי יעניין אותך גם

מטבחון
מטבחים
כמה עולה שיש איכותי למטבח?

יש שעשויים לחשוב שהחלק החשוב ביותר במטבח הוא מכשירי החשמל, המקרר התנור וכו'. כשזה מגיע להכנת אוכל, אולי הם צודקים. אבל כשזה מגיע ליצירת האווירה

קרא עוד »
מטבחים
שיש לעיצוב הבית

מחפשים לחדש את הבית עם שיש? אולי בכלל עברתם דירה? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על סוגי שיש ולנסות לתת לכם מושג כיצד להתאים אותם

קרא עוד »