חיפוש

מעצבים את הבית? לא לשכוח את מוצרי הבטון

ככלל, חומר הבטון מאפשר מגוון של שימושים וביניהם גם פיסול ועיצוב של מבנים ושל פריטים שונים המשמשים לעיצוב. באמצעות הבטון ניתן ליצור אלמנטים שונים, לדוגמא: מרצפות, קירות ועוד ובאופן זה, ניתן לשדרג מאוד את מראה החלל המעוצב. מלבד עיצוב חללים סגורים, ניתן להשתמש בבטון גם למטרת עיצוב אזורים פתוחים, כגון: גינות. כיום, להרבה מאוד בתים יש גם גינה, שבה נהוג לשבת ואף לאחר משפחה וחברים. הגינה מהווה מקום דומיננטי בו הרבה אנשים רגילים לבלות במשך זמן ממושך. מסיבה זו, נהוג לתת את הדגש גם על עיצוב הגינה והאלמנטים הקיימים בה. כיום, ניתן לעצב את אזור הגינה באמצעות בטון והדבר בא לידי ביטוי באדניות, בספסלים וכיו"ב, אשר עשויים מבטון. הבטון גם יכול לשמש לייצור של שבילים המובילים לגינה ולקירות המפרידים בינה ובין שאר חללי הבית.

 

מהם היתרונות שבשימוש במוצרי בטון?

שימוש במוצרי בטון למטרת עיצוב הבית טומן בחובו יתרונות שונים, כאש המרכזי שביניהם הוא השימוש בחומר יציב וחזק. מלבד יתרון זה, קיימים יתרונות נוספים וביניהם:

  1. באמצעות הבטון ניתן ליצור מגוון רחב של פריטים ואלמנטים, הן קטנים והן גדולים. את עיצוב הפריטים השונים ניתן לבצע באופן דקורטיבי ומרהיב.
  2. שימוש בבטון יכול להתאים עבור כל חלל שאותו מעוניינים לעצב, הן חללי משרדים והן חללי בתים פרטיים.
  3. שימוש בבטון יכול להתאים לסגנונות עיצוב רבים ואינו מוגבל רק לסוג מסוים של עיצוב.
  4. בטון נחשב לחומר איכותי מאוד, כך שהעיצובים המתקבלים מחומר הבטון הינם עשויים ברמה גבוהה.
  5. בטון יד בפני תנאי מזג אוויר שונים, כגון: גשם ורוחות, כך שמוצרי בטון הממוקמים בגינה למשל, הינם עמידים גם בימים גשומים וסוערים.

 

בחירה נכונה של מוצרי בטון

ככלל, ההמלצה היא לבצע את בחירת מוצרי הבטון לעיצוב הבית ע"י איש מקצוע המגיע מתחום האדריכלות ו/או השיפוץ. קיימים פרמטרים שונים שאותם יש לבדוק לפני שימוש בבטון ולכן, ישנה חשיבות לבצע את תהליך העיצוב באמצעות אדם הגיע מהתחום ויש ביכולתו להבין את רצונותיו של הלקוח בנוגע לאופן וסגנון העיצוב. לפירוט לגבי מוצרי בטון, היכנסו לאתר https://d-a-r-y-a.store.

 

שימוש בבטון למטרת חיפוי קירות

כאמור, הבטון יכול לשמש לעיצוב פריטים שונים וביניהם גם לעיצוב של קירות. באמצעות בטון ניצן ליצור חיפוי לקירות, שכן, מדובר בחומר חזק ויציב. מאותה הסיבה, הבטון יכול לשמש גם עבור בנייה טרומית.

 

לסיכום

עיצובי בתים פרטיים כוללים בתוכם סגנונות שונים, כאשר השימוש בחומר הבטון ובמוצרים העשויים ממנו הפך נפוץ בשנים האחרונות. שימוש בבטון ובמוצרי בטון שונים במהלך עיצוב הבית מאפשר ליצור אלמנטים שונים ומגוונים והוא טומן בחובו יתרונות שונים. באמצעות מוצרי בטון רבים, ניתן לעצב את הבית וכן את הגינה שמחוצה לו.

 

כיסא מעוצב מבטון

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »