חיפוש

3 עיצובים מגניבים לדלתות קו אפס

דלתות קו אפס הפכו להיות הטרנד החם ביותר בעולם העיצוב.

הדלות הללו הן למעשה דלתות נסתרות שנמצאות בשילוב מלא עם הקיר שבו הן מותקנות.

הדלתות מאפשרות לכם להסתיר חדרים, ולעצב את הקיר מבלי ליצור בו שבירה מלאכותית.

מלבד זאת לדלתות הללו יש עיצובים מיוחדים שאותם לא תוכלו להשיג בשום דלת אחרת.

 

עיצובים מגניבים בדלתות קו אפס:

בין אם אתם בוחרים בדלתות קלאסיות או דלתות הזזה, אתם חייבים לקחת בחשבון את האפשרות של דלתות קו אפס. גם אם אתם לא כל כך מכירים את האפשרות הזו, כדאי לכם לחשוב עליה כי היא יכולה לשפר את העיצוב של הבית שלכם באופן משמעותי.

אחד היתרונות המרכזיים של דלתות קו אפס הוא העיצוב. העיצוב של הדלתות הללו שנמצא בקו אחיד לגמרי עם הקיר מאפשר לכם לא להתפשר על היופי של החדר וליצור קו נקי ואחיד בקיר הכניסה לחדר. האפשרויות לעיצוב הדלתות הללו הן רבות, וכאן תקבלו מספר רעיונות לעיצובים מגניבים שקיימים לדלתות הללו.

 

  • דלת בעיצוב הקיר:

אם אתם מעוניינים להסתיר את אחד החדרים בבית שלכם, או סתם ליצור משהו קצת שובר שגרה, תוכלו לבחור בדלת קו אפס שצבועה בדיוק בצבע של הקיר. הדלת מאפשרת לכם לייצר מראה אחיד לחלוטין עם הקיר, ובעזרת האחידות הזאת למעשה להסתיר את קיומה.

בנוסף, אתם יכולים לבחור גם דלת הזזה ללא ידית מה שיאפשר לכם להסתיר באופן מוחלט את קיומה של הדלת.

 

  • דלת עם משקוף סמוי:

אם אתם ממש רוצים להסתיר את הדלת, תוכלו למצוא היום מגוון דלתות שהמשקופים שלהם סמויים לחלוטין. אף אחד לא ישים לב למראה של המשקוף שבאמת לא קיים באופן כזה שיוכלו לראות אותו. כמובן שיש לזה גם יתרון בטיחותי, אבל היופי העיצובי הוא סיבה מספיק טובה כדי לבחור באפשרות הזו.

 

  • דלת בחיפוי עץ:

אם חשוב לכם מראה קצת כפרי או אפילו להזכיר את התקופה העתיקה, תוכלו לבחור בדלת נסתרת בחיפוי עץ. העובדה שהדלת נסתרת תאפשר לכם ליצור מראה של קיר בעיצוב עתיק, אך יחד עם זאת הדלת תשתלב בנוף הכללי של הבית שלכם. חיפוי העץ גם יעניק לחדר מראה יוקרתי וגם ישמור על הדלת לאורך שנים ארוכות.

 

לסיכום:

בחירה של דלתות קו אפס מאפשרת לכם בחירה בין מגוון עיצובים גדול, בלי להתפשר על האיכות של הדלת. תוכלו לבחור חיפויים שונים לדלתות, ובנוסף גם להחביא את המשקופים כדי ליצור לדלת מראה מיוחד.

הדלת מאפשרת לכם לעצב אותה בשורה אחת עם הקיר ולשמור על קו נקי לאורך כל העיצוב של החדר. כך אתם לא צריכים להתפשר כלל על העיצוב של הבית שלכם ובנוסף לשמור על רמה גבוהה של דלתות. אז אין לכם מה להתלבט, דלתות קו אפס הן בדיוק בשבילכם.

 

דלת מעוצבת

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »