חיפוש

עברתם לדירה חדשה? כך תעצבו אותה בקלות

עברתם דירה? מתחדשים בבית דנדש? איזה כיף לכם. ידוע שמעבר דירה הוא תמיד כאב ראש ומורכב מהמון חלקים, בהם הכל יכול להשתבש. בכדי להקל על עצמכם, איגדנו במאמר זה טיפים לחלק האחרון והכי מהנה של מעבר הדירה – עיצוב וסטיילינג. קראו איך ניתן לעצב דירה חדשה בקלות, בלי הרבה מאמץ, ולקבל תוצאות מדהימות.

 

איך מעצבים דירה חדשה בקלות?

עיצוב הדירה שלכם הוא המקום שלכם להטביע חותם אמיתי בבית ולגרום לו להיות באמת שלכם. ככה מעצבים דירה חדשה בקלות:

 

יוצרים לוח השראה

ברגע שחתמתם על חוזה ואתם יודעים פחות או יותר איך נראה החלל הריק – צרו לכם לוח השראה. חפשו בפינטרסט או בקבוצות שונות ברשתות החברתיות תמונות שנותנות לכם תחושה של בית, שהייתם רוצים לייצר אצלכם. צרו לוח מרוכז בתמונות השראה שיעזור לכם לבחור פריטים מדהימים בהמשך.

 

לוקחים מידות מדויקות

זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל דרך חשובה להקל על עצמכם כשאתם מעצבים דירה היא למדוד הכל באופן המדויק ביותר. לא חבל שתזמינו ותשלמו על רהיט, תחכו שהיא יבוא רק כדי לגלות שהוא לא מתאים בחלל, גדול מידי או קטן מידי? מדידה מדויקת תחסוך לכם זמן מאמץ ועצבים מיותרים.

קח מדידות מדויקות

רוכשים ממקום אחד

למה להקשות על עצמכם? בחרו לרכוש את הכל מאתר או חנות כמו טום האוס, בה ניתן למצוא מאות מוצרים לעיצוב הבית – מרהיטים, לפרטי נוי, טקסטיל, כיסאות, גופי תאורה, מראות ועוד, בצעו רכישה מרוכזת ותקבלו את כל פרטי הנוי והעיצוב שלכם בהזמנה אחת. חסכו לעצמכם זמן, כאבי ראש והסתובבויות במגוון של חנויות – בעזרת חנות עם מוצרים איכותיים ומיוחדים תוכלו לעצב את הבית ולאבזר אותו בקלי קלות מבלי להתפשר על יופי וסטייל.

 

חושבים על העתיד

נכון, כולנו מודעים לטרנדים ולדברים הכי חמים שרצים בכל הרשתות החברתיות, אבל חשוב לא להיות מושפעים במידה רבה מדי מטרנדי חולפים. בחרו פריטים ועצבו חלל שירגיש אותנטי עבורכם, וישמש אתכם בכיף לשנים קדימה. אל תחברו פריטים שלא בדיוק נופלים בתוך הטעם שלכם אבל שמאוד פופולאריים עכשיו, כי עוד מספר חודשים הם כבר לא יהיו הדבר הכי חם ואתם תישארו עם פריט שלא באמת מדבר אליכם.

 

דירה חדשה, דף חדש

מעבר לדירה חדשה הוא בדיוק הזמן לפתוח דף חדש, לאפשר לעצמכם ליצור לכם חלל שידבר את האישיות שלכם, שיתאים לכם בול, ישרת את כל הצרכים שלכם ויאפשר לכם לנוח ולהיות שלווים רגועים ובנוחות כל יום כשאתם חוזרים הביתה מהעבודה. עיצוב נכון יצור עבורכם חלל לא פחות ממדהים שתשמחו להגיע אליו בכל ערב.

 

לסיכום

עיצוב דירה חדשה יכול להיות תהליך מהיר ואפקטיבי אם מודדים הכל כמו שצריך, רוכשים פריטים איכותיים באופן מרוכז מאתר כמו טופ האוס, בוחרים פריטים שילוו אותנו לאורך שנים והולכים אחרי הלב שלנו.

עיצוב דירה חדשה

אולי יעניין אותך גם