חיפוש

3 סגנונות סורגים שיתאימו לבית שלכם

סורגים לבית נתפסים לא פעם כאמצעי הגנה אשר לו השפעה שלילית על מראה הבית. לא כך הדבר כיום.

כיום, ניתן למצוא שלל סגנונות סורגים, בעיצובים וצבעים שונים אשר הן יספקו הגנה והן ושדרגו את מראה הבית שלכם.

3 סגנונות סורגים שיתאימו לבית שלכם – בואו נתחיל.

 

הקדמה

תחילה, עליכם להבין מה המטרה לשמה אתם מעוניינים להתקין סורגים. האם לשם הגנה מפני פריצות או שמא על מנת למנוע נפילת ילדים.

ייעודו של הסורג, משפיע על עיצובו. בבחירת הסורג להגנה מפני פריצה יש לבחור בעובי סורג נכון, אך לצד זאת, לבחור בעיצוב שאינו יפגע בבטיחות הילדים.

 

עיצוב הסורגים

בעת בחירת סורגים לבית שלכם, ישנם שלושה אלמנטים אותם צריך לבחון. האחד, צורת הפרופיל, השני, האלמנטים על גבי הסורגים, השלישי, צביעתם.

 

פרופיל הסורגים

צורת הפרופיל מתחלקת לשלושה סוגים – ישרים, בטן, ונפתחים או מתקפלים. נרחיב אודות כל סוג.

  • ישרים – הסורגים הסטנדרטיים אותם כולם מכירים. אנכיים ומגנים מפני גנבים ופורצים, אך לא נחשבים אסתטיים ומעוצבים במיוחד. למרות זאת, ניתן לשלב על גבי הסורגים צורות ואלמנטים עיצוביים אשר יעניקו מראה אסתטי ונעים יותר.
  • בטן – סורגים אשר חלקם התחתון מתעגל כלפי חוץ, ולמעשה יוצר מעין מראה של בטן. סורגים אלו מעניקים תחושת אוורור לבית, וכן מעניקים את האפשרות להניח על גביהם אדניות, פרחים ואלמנטים נוספים.
  • נפתחים או מתקפלים – סורגים העשויים באופן אנכי ובשל כך, מאפשרים את פתיחתם והזזתם. את סוגרים אלו, ניתן לעצב לפי טעמכם, ולהוסיף עיטורים ואלמנטים שונים. יש לציין, כי סורגים אלו לא תמיד עמידים מפני פורצים וגנבים.

 

עיצוב הסורגים – הוספת אלמנטים

על גבי הסורגים, ניתן להוסיף עיטורים ואלמנטים שונים לפי בחירתכם. את הברזל ניתן לעצב לפי טעמכם, ולהוסיף כל צורה העולה על רוחכם.

 

עיצוב הסורגים – צבע

כיום, ניתן לצבוע את הסורגים בכל צבע אותו תרצו, כך שיעניק מראה אסתטי לבית שלכם, וכן ימשיך את הקו העיצובי של הבית.

את צביעת הסורגים ניתן לצבוע על ידי צבע בתנור או על ידי צביעה ידנית. הבחירה בצביעה בתנור נעשית באופן מהיר יותר, וכן עמידה למשך זמן רב יותר.

 

"תראה לי דלת" – עושה את העבודה עבורכם

אם אתם מעוניינים בסורגים לבית שלכם, פנו ל"תראה לי דלת", שתבחר לכם ספק מומלץ בתחום הסורגים. "תראה לי דלת"   תסייע לבחור ולהתאים עבורכם את הספק הטוב ביותר עבורכם. "תראה לי דלת" בודקת עבורכם את הספקים הקיימים, מבקרת במפעליהם, ובודקת את טיב עבודתם, אמינותם, וכן את שביעות רצונם של לקוחותיהם. כך, שתוכלו ליהנות מספק איכותי וראש שקט.

 

מרפסת

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »