חיפוש

נמאס לכם להיסחב עם שישיות מים? יש לנו פתרון!

זה לא סוד שמי השתייה בישראל הם לא מהמסוננים ביותר. מעל 40% מתושבי ישראל לא שותים מים מהברז. אם גם אתם שונאים לשתות מים מהברז, חשוב קודם כל לדעת שאין בכך סיכון ממשי והמים בישראל עומדים בתקני משרד הבריאות. למרות כל זאת, רבים סוחבים שישיות מים כדי ליהנות ממי שתייה נקיים ומסוננים. אבל רגע לפני שאתם הולכים לרכוש את שישיית המים הבאה, אתם חייבים להכיר את הפתרונות לסינון מים שחברת עדן בר פיתחה. אין סיבה לא להפוך את החיים לקלים יותר.

 

למה חשוב לסנן את מי השתייה?

מי השתייה בישראל עלולים להכניס אל גופינו מזהמים ומחלות שונות כמו סלמונלה, אי קולי, נורובירוס ועוד. כאשר המערכת החיסונית שלנו חזקה דיה, היא יכולה בקלות להתגבר על הפולשים הלא רצויים. אך כאשר מדובר בקשישים, אנשים בעלי התמודדות רפואית או אפילו תינוקות זעירים, אין מקום לסיכונים מיותרים. בדיוק מסיבה זו כדאי להכיר את הפתרונות לסינון מים שפיתחה עדן בר פתרונות מים.

 

מערכות מיני בר

ניתן להתקין בתוך המטבח או המשרד הקיים, מערכת מיני בר מפנקת המספקת מים חמים וקרים צלולים ומסוננים. קיימים מיני ברים המתאימים להתקנה על השיש בסמוך לברז או אפילו על מדף חזק ויציב. לעומת זאת, אם תרצו מערכת מיני בר שלא תתפוס מקום על השיש הקטן ממילא, תוכלו לרכוש מערכת מיני בר רצפתית המעוצבת לגובה ומתאימה למיקום על הרצפה. מערכת מיני בר רצפתית יכולה לכלול מקרר בחלקה התחתון וכך היא חוסכת מקום למקרר. בסופו של דבר, ברכישת מערכת מיני בר, אתם הופכים את החיים שלכם לקלים יותר.

 

מערכות לטיהור מים

קיימות מערכות שונות כמו מערכת אוסמוזה הפוכה או מסנני מים שונים תת כיוריים המותקנים על צינור המים המוביל את הברז המספק את מי השתייה. מערכות אלו מסננות את הלכלוך, האבנית, החול והחלודה הקיימים במים. קיימות מערכות שונות וכל אחת מהן היא בעלת מאפיינים ייחודיים לה. בבחירת מסנן מים יהיה עליכם לקחת בחשבון את אופן ההתקנה האפשרי למערכת המים שלכם ואת הפרמטרים הנדרשים הנלווים.

 

עם פתרונות עדן בר הכל קל יותר!

הפתרונות שחברת עדן בר פיתחה עבור הישראלים המקפידים על שתיית מים מסוננים, עודים בכל התקנים המחמירים. ברכישת מערכת לסינון מים אתם גם נהנים משתיים מים מסוננים וגם נהנים מחיים קלים יותר. כי אין צורך יותר לסחוב שישיות מים כדי ליהנות ממים צלולים. ניתן להתפנק בכוס מים צלולה קרה או חמה בלחיצת כפתור אחת! כדי ליהנות מכל הטוב הזה, צרו קשר עם חברת עדן בר המובילה ביישום ופיתוח מערכות מים מתקדמות בישראל. זכרו מים איכותיים ומסוננים מעודדים שתייה מרובה! אל תמנעו טוב מעצמכם!

קנקן

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »