חיפוש

מתלי כביסה – מהם הסוגים הבולטים בשוק?

כולנו אוהבים ללבוש בגדים נקיים, מכובסים ומריחים נפלא. אחת התחנות דרכן עוברים הבגדים המכובסים שלנו היא מתלה הכביסה, על גביו אנחנו מניחים את הבגדים לייבוש. אמנם מדובר במוצר ביתי פשוט ונוח שכולנו משתמשים בו, והרבה, אך ייתכן ותופתעו לשמוע כי קיימים מגוון סוגים של מתלי כביסה. את הבולטים מביניהם נכיר היטב במאמר שלפניכם.

 

מתלה לייבוש כביסה – נעים להכיר

אמנם נראה כי אין צורך להציג את המתלה לייבוש כביסה, אך בעידן הדיגיטלי של ימינו, בו ניתן למצוא גם פתרונות חשמליים לייבוש כביסה, כדאי שנקדים כמה מילים על היתרונות הבולטים של מתלה כביסה:

מתלה ייבוש

חיסכון

בישראל שורר אקלים ים תיכוני חמים ונעים לאורך כל השנה, כך שניתן לנצל אותו גם לצורך ייבוש הכביסה ובכך, להביא לחיסכון מהותי בהוצאות החשמל ולתרום לשמירה על איכות הסביבה.

 

שמירה על הבגדים

פעמים רבות, שימוש באמצעי ייבוש חשמליים למיניהם מביא לפגיעה באיכות הבגד ובעיקר לתופעות כמו התכווצות, זאת בניגוד לייבוש על גבי מתקן מתלה כביסה, השומר על צורתו המקורית של הבגד.

 

מתלי כביסה – הסוגים הבולטים בשוק

מתלי כביסה אמנם נתפסים בעינינו כמוצר פשוט וסטנדרטי למדי, אך בשנים האחרונות פותחו כמה סוגי מתלי כביסה שבהחלט כדאי להכיר:

 

מתלה כביסה מתקפל

מתלה כביסה מתקפל מאפשר ניצול מקסימלי של המקום, תוך שמירה על אפשרויות פתיחה וקיפול בקלות וללא כל מאמץ. כדאי לדעת, כי כשמתלה הכביסה נמצא במצב אופקי או מקופל, זרועות המתקן ננעלות ומבטיחות יציבות ובטיחות מקסימלית.

 

מתלה כביסה נפרס

מתלה כביסה נפרס מקיר לקיר מהווה אפשרות נוחה וגמישה במיוחד לתליית הכביסה. המתקן מתאים להתקנה בין שני קירות מקבילים והוא בעל מנגנון ייעודי למניעת שקיעת החבלים.

 

מתלה כביסה חכם

אחד החידושים האחרונים בתחום מתלי הכביסה הוא מתלה כביסה חכם, בו מותקנות 2 גלגלות מיוחדות בצידי החבלים, באופן המאפשר תלייה והורדה נוחים במיוחד.

 

אילו פונקציות נוחות ושימושיות ניתן למצוא במתלי הכביסה?

כיום, ניתן למצוא מגוון פונקציות נוחות ושימושיות במתלי הכביסה, באופן המשפר את חווית תליית הכביסה ובין הפונקציות הללו נמצאות אפשרויות ההתאמה האישית של מתלה הכביסה, הן מבחינת הגודל והן מבחינת מיקום ההתקנה וכן האפשרות לקרב ולהרחיק את החבלים, המספקת נגישות מלאה.

 

כיצד בוחרים מתלה כביסה?

לפני שבוחרים מתלה כביסה, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים שיעזרו לכם לוודא כי עשיתם את הבחירה הנכונה:

  • חומרים איכותיים ועמידים (במיוחד במקרים בהם אתם מעוניינים להציב את המתלה בחוץ)
  • תפעול פשוט ונוח
  • גודל וקיבולת בהתאם לכמויות הכביסה שלכם

 

לסיכום

מתלי כביסה מהווים פתרון נוח וחסכוני לייבוש הכביסה שלנו ובין הדגמים הבולטים ביותר בשוק ניתן למצוא מתלה כביסה מתקפל, מתלה כביסה נפרס ומתלה כביסה חכם, אותם מומלץ לבחור בהתאם לחומרים מהם הם עשויים, אפשרויות התפעול שלהם וכמובן, הגודל והקיבולת שלהם.

מתלים לבגדים

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »