חיפוש

מתכננים לבנות גינה שכונתית? כך תשיגו ריהוט רחוב איכותי

אחד מאותם מרכיבי מפתח חשובים בבניית גינה שכונתית הוא, הנושא של בחירת ריהוט רחוב איכותי. החל מכיסאות ושולחנות נוחים, דרך ספסלים מעוצבים לגינות וכלה אפילו באדניות עמידות לתנאי חוץ ושמש ישראלית, יש בימינו כל מה שצריך. במה בוחרים? הנה כמה טיפים.

ספסלים, שולחנות וכיסאות הם רק חלק מהפריטים השונים, שיכולים להפוך גינות ציבוריות ופרטיות למקומות נעימים וחווייתיים לישיבה. בתוך כך, ניתן לרכוש ריהוט מהסוג הזה דרך לוחות מודעות ודרך חנויות שונות, כאשר הצרכים מהריהוט תמיד צריכים להיות בעדיפות עליונה. בהקשר הזה, לפני בחירת ריהוט רחוב לפרויקט של בניית גינה ציבורית או פרטית, חשוב לשקול את הגורמים הבאים:

  • סוג איטום הריהוט וחלקיו השונים.
  • מזג האוויר שהריהוט יהיה חשוף אליו.
  • עמידותו הכללית של ריהוט הגינה הציבורית.
  • עיצוב כללי של הריהוט.
  • עלות של רהיטים לגינות ציבוריות.

 

למה צריך ריהוט רחוב לגינה?

מעבר לכך שמדובר באלמנטים דקורטיביים ופרקטיים חשובים במרחבי חוץ ציבוריים, ריהוט רחוב לגינה כולל גם אלמנטים אשר נועדו לסייע לשמירת איכות הסביבה. בהיבט הזה של אקולוגיה, אלו הם הפריטים שצריך להכיר:

  • אשפתונים: אלו הם פחונים קטנים ועמידים מאוד אשר מיועדים לגינות ומרחבי חוץ.
  • פחי מחזור: למחזר זה לא עניין של מה בכך! פחוני מחזור ראויים להימצא בכל גינה.

בסופו של דבר, האסתטיקה הכללית של כל מרחב חוץ מתבטאת הן בעיצובים של המרחב והן באבזור הפרקטי שבו.

רְהִיטִים

איפה קונים ריהוט רחוב לגינה ציבורית?

בין אם אתם מחליטים לרכוש ריהוט רחוב דרך הדס ריהוט רחוב ותשתיות בע"מ או מחברה אחרת, איכות היא מילת המפתח. חשוב למצוא חנויות או ספקים אשר מייבאים או מייצרים ריהוט איכותי בלבד. בסופו של יום, סוגים שונים של אנשים עתידים להשתמש בריהוט זה.

כאשר סוגים שונים של אנשים משתמשים בפריטים מהסוג הזה, הבלאי של אותם פריטים בד"כ מואץ באופן טבעי. ברוב המקרים אנשים אינם משתמשים בעדינות בפריטי רחוב שונים. לכן, חשוב להקפיד על איכות הפריטים שממקמים בגינה הציבורית.

 

כמה עולים רהיטים לרחוב?

אם אתם שואלים כמה עולים רהיטים לרחוב, ריהוט גינות ציבוריות יכול לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים, הכול תלוי בסוג הריהוט ובחומרי הגלם המשמשים לייצורו. כדי לנסות להוזיל בכיס, ההמלצה היא לקבל כמה הצעות מחירים ואז להשוות ביניהן.

כאשר בוחרים בספק הנכון לריהוט רחוב, יודעים את זה לא רק לפי המחיר האטרקטיבי. לא פחות חשוב מהמחיר, יש לוודא כי הריהוט עולה בקנה אחד עם סטנדרטים בטיחותיים כאלו ואחרים. בהקשר זה, יש לוודא כי הרהיטים מיוצרים ע"פ תו תקן בטיחות ישראלי. באופן הזה, תוכלו להיות בטוחים בהתקנת הריהוט הנכון.

רְהִיטִים

אולי יעניין אותך גם

כיסא ארגונומי
רהיטים
מה הוא כיסא ארגונומי?

נמאס לכם לבלות שעות ארוכות בכיסא ולסבול מכאבים בגב? תשמחו לשמוע שיש לכך פתרון! בעזרת כיסא ארגונומי איכותי תוכלו למנוע מראש את כאבי הגב שלכם

קרא עוד »
מיטה
רהיטים
מה היא מיטה אורגנית?

המיטה הקודמת עשתה את שלה? עברתם לדירה חדשה ואתם מרהטים את חדר השינה? התחלתם שינוי באורח החיים שלכם ואתם מעדיפים שגם הרהיטים שלכם יהיו אורגניים?

קרא עוד »