חיפוש

מתי נצטרך פלטות מלמין?

פלטות מלמין יכולות לשמש אתכם בדרכים שונות, תלוי מה אתם מנסים להשיג בפרויקט שלכם. מעבר לכך שמדובר בסוג עץ שנחשב די עמיד, הוא גם אטרקטיבי במחירו ורבגוני בשימושיו השונים. אבל רגע לפני שמזמינים לוחות עץ, חשוב להבין את ההבדלים בין הלוחות הנפוצים בשוק.

בשוק הישראלי יש סוגי עצים די מגוונים, כאשר רוב העצים הם בד"כ עצים המיובאים מאירופה. יחד עם זאת, בימינו כבר מייצרם סוגי עצים סינטטיים, מה שנחשב נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות בזכות יתרונות של איכות הסביבה. בין סוגי העצים השונים תוכלו למצוא את עץ המלמין, שנחשב עץ קשיח במיוחד אשר עובר כבישה בחום גבוה.

 

מהן פלטות מלמין ומה יתרונותיהן?

כאמור, פלטות מלמין מיוצרות מעץ אשר עובר גריסה דקה מאוד. לאחר שמתקבלים שבבי עץ גרוסים, אותם שבבים מודבקים בעזרת שרף וכן עוברים כבישה בטמפרטורה גבוהה. התוצאה היא: קרונוספאן פלטות מלמין חזקות במיוחד שמצריכות תחזוקה מינימלית.

בטווח הארוך, חשוב מאוד לקחת בחשבון את הנושא של תחזוקת הפלטות שלכם, מכיוון שהתחזוקה מתבטאת כמובן בכסף בכיס. בעוד שסוגי עצים מסוימים נחשבים טבעיים ומצריכים תחזוקה די מאומצת, פלטות מלמין עוברות כבישה חמה ומציעות קשיחות גבוהה במיוחד. כפועל יוצא מהקשיחות שנובעת מהכבישה החמה, הפלטות נוצרות קשיחות ואינן מצריכות תחזוקה מורכבת בכלל.

קרונוספאן פלטות מלמין

מתי נשתמש בפלטות מלמין?

פלטות מלמין יכולות לשמש עבור בנייה של סוגי רהיטים מגוונים במיוחד. בעוד שניתן להשתמש בפלטות כדי לבנות ארונות מטבח, אפשר להשתמש בהן כדי לבנות חיפוי לאותם ארונות. זאת, בזכות העובדה שהפלטות ניתנות לייצור בעובי שונה לפי דרישת הלקוחות.

מעבר לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פלטות מלמין יכולות לשמש עבור בניית שולחנות, משטחי עבודה ומשטחי אוכל, מדפים ועוד. בניגוד לעצים אחרים שנחשבים מוגבלים ביכולת לעצבם, פלטות מלמין מאפשרות התאמה לסוגי פרויקטים רבים.

קרונוספאן פלטות מלמין

מלמין משמש רק לייצור ריהוט ביתי?

התשובה לכך היא: לחלוטין לא, פלטות מלמין יכולות לשמש גם בתעשיות שונות בזכות העמידות הגבוהה שלהם. פלטות אלו יכולות להיות עמידות מאוד מפני טמפרטורות גבוהות, ככה שהן יכולות להיות מדויקות מאוד עבור מטבחים תעשייתיים, מפעלים ועסקי מזון שונים כמו מסעדות.

כמו כן, מלמין יכול לשמש במקרה של בניית תקרות אקוסטיות ובעלות יכולת בידוד טובה (בזכות צפיפות סיבי העץ הגבוהה). לדוגמה, ניתן להשתמש בחומר זה באולפני הקלטות מוזיקליים, בחדרי חזרות של אומנים, במפעלים אשר ממוקמים בבניינים וצריכים בידוד רעשים ועוד.

 

לסיכום, באיזו פלטת עץ לבחור?

לסיכום, ההמלצה היא לבחון מקרוב את סוגי העצים שיכולים לשמש אתכם בפרויקט. האינטרנט גדוש במידע בנושא ונגיש לכל קורא\ת, אז תנצלו את הכוח הצרכני שלכם ותחקרו היטב את הנושא לפני רכישה של כל פלטה מכל סוג.

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת לוחות עץ, אפשר לקבלו מחנויות רהיטים, יבואני עצים, נגריות ועוד. כך או כך, תוודאו שאנשי המקצוע באמת מומחים בתחומם ויכולים להעניק לכם שירות ללא התחייבות או אינטרסים ספציפיים.

קרונוספאן פלטות מלמין

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »