חיפוש

משפצים את הבניין אבל מבחוץ? מנוף סל ויכולותיו

לא תמיד צריך פיגומים! כאשר משפצים בניין מבחוץ ישנה דרך בטוחה, יעילה ואף זולה יותר בהרבה מקרים – מנוף סל.

 

כאשר משפצים בניין מבחוץ מתעורר צורך מורכב אשר הצריך מאיתנו בני האדם יצירתיות – העלאת אנשים וציוד לגובה, כיוון שיש צורך להגיע למקומות אשר אינם נגישים בקלות. על מנת לפתור את הבעיה שהתעוררה נמצאו עם השנים מספר פתרונות, חלקם בטוחים יותר, ויעילים יותר, וחלקם פחות בטוחים ויעילים. דרך חדשנית ומומלצת ביותר היא מנוף סל.

 

אז מה זה בעצם מנוף סל?

מנוף סל הינו מתקן הרמה, הוא מותקן על גבי משאיות בדרך כלל וניתן להרים עליו אנשים או ציוד לגובה על מנת לבצע עבודה מסוימת.  הוא מורכב מזרוע הידראולית אשר בסופה מותקן איזשהו משטח מבוטח ונוח לעמידה. אם יש בבעלותכם חברת שיפוצים אתם יכולים לרכוש את מוצר זה אך לא קשה למצוא מנוף סל להשכרה גם. למנוף סל יש שלל תכונות ויכולות.

 

אז מהם יתרונותיו ויכולותיו של מנוף הסל?

ישנם מספר דברים חשובים אשר כדאי לדעת על מנוף הסל על מנת להבין מה הוא מסוגל לתת לכם ומדוע הוא פתרון מעולה לעבודה בגובה, במיוחד בשיפוץ בניין.

 

גובה

קיים מספר רב של מנופים והתכונות ביניהם משתנות בהתאם. למשל, כל מנוף מגיע לגובה אחר. הזולים יותר יגיעו לגובה של כ- 15 מטרים, כך שאם עבודתכם נדרשת להיעשות עד גובה זה אז מומלץ להשתמש בו ולחסוך. במידה והעבודה תהיה בגובה רב יותר, אז ישנם מנופים אשר מגיעים לעשרות מטרים, חלקם מגיעים ל- 70 מטרים. כאשר עובדים על שיפוץ בניין או מעבר דירה מבניין, יש דרך נוספת להבין איזה גובה של מנוף כדאי להזמין – לפי הקומה. כלומר, מציינים אם אתם צריכים מנוף לקומה שלישית, רביעית וכו'.

 

בטיחות

יתרון גדול של מנופי הרמה הוא בטיחות המשתמשים. בין אם מעלים אנשים, ציוד או גם וגם, מה שעולה על המנוף נמצא בידיים טובות ואחראיות של המפעילים.

 

היכולת לנוע לאורך הבניין

עלולים לחשוב שעם המנוף אתה מגיע לנקודה מסוימת בבניין וזהו, או שבשביל להגיע ממקום למקום על הבניין ייקח שעות כיוון שהעובדים יצטרכו לרדת ויהיה צורך בתפעול מסורבל. אך זהו לא המצב, ניתן לנוע מעלה ומטה עם המנוף, בנוסף מכיוון שהוא מותקן על משאית או איזשהו רכב גלגלי אז גם ניתן לנוע באופן מאוזן ולא רק מאונך.

 

לסיכום

לסיכום, כאשר משפצים בניין מבחוץ מומלץ להשתמש במנוף סל. זהו מתקן הרמה בטיחותי ויעיל אשר יכול להגיע לגובה רב.

למשל, לפעמים אנו צריכים להעלות חומרי בניין לקומות גבוהות, לפנות את פסולת הבניין ולהעביר אותה ממכולות הפסולת אל משאיות לפינוי פסולת ויש עוד כל מיני שימושים בתחום הבניה.

אולי יעניין אותך גם