חיפוש

מייקאובר חורפי: כך תכינו את הבית שלכם לחורף בצורה המושלמת!

אמנם באיחור אופנתי, אבל החורף הגיע לישראל, ועימו שינויים קיצוניים במזג האוויר שמצריכים מאיתנו להתכונן ולהכין את הבית לקראת העונה הקרה. איך עושים את זה? מה הכי חשוב שיהיה בבית? הכנו עבורכם במאמר זה את כל הטיפים והדרכים להיות מוכנים לחורף בצורה האופטימלית ביותר. 

 

גשם גשם בוא

החורף הגיע השנה באיחור אופנתי ביותר, אבל ניכר שהוא כאן כדי להישאר – הגשם יורד, האוויר מתקרר משמעותית, השמיים מחשיכים מוקדם אחר הצהריים ועולה בנו חשק להתכרבל על הספה עם האהובים עלינו. אך כדי לעבור את החורף בהצלחה, צריך להתכונן אליו כמו שצריך.

חוֹרֶף

איך להכין את הבית שלכם לחורף?

תכנון מקדים יוכל להבטיח לכם חורף נעים ומפנק בבית מבלי להתאמץ יותר מידי. איך עושים את זה?

 

ארון הבגדים

אולי הכי מובן מאליו ברשימה שלנו, אבל החלפת ארון הבגדים מארון קיץ לארון חורף היא הפעולה הנחוצה ביותר בעונות החורף. ישראל מתהדרת בקיץ ארוך במיוחד ככה שרוב הארון שלנו מורכב מבגדים קצרים, דקים וחשופים לגרמי השמיים, וחשוב להכניס אותם לאחסון בשלב זה של השנה ולמלא את הארון בבגדים עבים, חמים, ארוכים שיכולים לשרוד גשם וקור בלי בעיה.

 

חדר השינה

חשוב להכין את חדר השינה לקראת החורף בכך שהמצעים שלכם יהיו חמימים ונעימים. השקיעו בשמיכת פוך שווה והוסיפו עליה כירבולית זוגית לאקסטרה חמימות, וודאו שיש בחדר מקור חום מהימן כמו רדיאטור או תנור חימום קטן, פרסו על הרצפה שטיח שיעזור לבודד אתכם מהרצפה הקרה.

 

המטבח

חובה שיהיו לכם במטבח מצרכים וכלים שיעזרו לכם לשמור על חום גוף בעונת החורף. הכניסו למזווה מספר סוגי תה שאתם אוהבים, רכשו ספלים יפים שיהפכו את חווית השתייה לנעימה, וכן אבזרו את המקרר בפירות וירקות שיעזרו לכם לשמור על גוף בריא ולהימנע ככל הניתן ממחלות החורף השונות.

עונת החורף

הסלון

אין כמו לסיים יום עבודה ארוך ברביצה ארוכה על הספה, לבד או עם בן או בת הזוג. דאגו שעל הספה תמיד תחכה לכם כירבולית יחיד או זוגית, כריות נעימות וכולי. זוג נעלי בית פרוותיות הן פתרון מעולה לשמור על חום הגוף גם כשיושבים לצפות שעות בנטפליקס.

 

לא לשכוח את חיות המחמד

בעונת החורף חשוב לא לשכוח את בעלי החיים המתוקים שחיים איתנו בבית – דאגו שלכלב או לחתול שלכם תהיה מיטה פרוותית ונעימה, שתוכל לבודד אותו מהרצפה הקרה, הניחו שמיכה חמימה באזור השינה שלהם ודאגו למעיל גשם עבור היציאות הרטובות.

 

לסיכום

החורף כבר כאן וזה בדיוק הזמן להתאבזר ולהתכונן לקראת החודשים הבאים, כך שלא משנה כמה קר יהיה בחוץ, כשתחזרו הביתה אחרי יום ארוך תרגישו הכי כיף שיש. דאגו לשמיכות חמימות וכירבוליות לספה, לבגדים חמים בארון, תה טעים שיהיה במזווה ונעלי בית פרוותיות כי ידוע שהקור מתחיל מהרגליים. שיהיה חורף נעים וחמים!

בית חורף

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »