חיפוש

3 סוגים של מייבשי כביסה שאתם חייבים להכיר

למרות מזג האוויר היבש והשמשי בארץ ישנם ימים גשומים בהם צריך לייבש את הכביסה במייבש, במיוחד כשמדובר במשפחות עם ילדים קטנים או חיילים המגיעים בסוף

השבוע הביתה והמדים שלהם לא יספיקו להתייבש. אלו סוגי מייבשים אתם חייבים להכיר – על כך במאמר הבא.

 

כיצד בוחרים במייבש כביסה איכותי?

מייבשי כביסה הכרחיים למשפחות רבות במיוחד בימי החורף כאשר הכביסה לא מספיקה להתייבש באוויר הטבעי. בין אם מדובר בתינוקות וילדים קטנים ובין אם בחיילים שצריכים בגדים נקיים במהירות, המייבשים יעילים מאוד במיוחד כשהם נוחים לתפעול ומדגם מתקדם. כאשר בוחרים מייבש כביסה יש להתאים אותו מבחינת משקל הכביסה למספר הנפשות בבית ולצרכים של המשפחה. ישנם מייבשים שניתן להכניס אליהם בין 7-10 ק"ג כביסה שמשרתים את המשתמשים בהם יפה מאוד. בנוסף, יש לקחת בחשבון פרמטרים של חיסכון בחשמל, גודל המייבש, רוחב הדלתות, צורת ניקוז הלחות, משך הייבוש, הטמפרטורה, תכנית ההפעלה והפונקציות השונות שיש למייבש. בעיקרון ישנם 3 סוגי מייבשים בארץ שאותם יש להכיר.

 

1 – מכונת ייבוש פולטת לחות החוצה

זהו מייבש שגוף החימום שלו מחמם את האוויר שמגיע אליו דרך התוף ומוציא דרך מסנן את הלחות אל הסביבה. למייבש כזה מחובר צינור העובר בחלון או בפתח אחר על מנת שהאוויר החם ייפלט החוצה ולא יוותר בתוך הבית.

 

2 – מכונת ייבוש בעלת עיבוי

מדובר על מייבש שהאוויר החם שלו אינו נפלט החוצה אלא מגיע לתוך מעבה שאוסף את המים והאדים לתוך מערכת הביוב. מכיוון שאין למייבש הזה צינור שצריך לפלוט את הלחות לסביבה הוא אינו חייב להיות ממוקם באזור החלון. ביחד עם זאת, מדובר על מייבש הצורך לא מעט חשמל ולכן הוא יקר יותר ממייבש הפולט אוויר החוצה.

 

3 – מכונת ייבוש משולבת

סוג זה של מייבשי כביסה משולב עם מכונות כביסה. כלומר, מדובר על מכונת כביסה לכל דבר שבסיום פעולת הכיבוס מתכנתים פונקציה הכוללת תכנית ייבוש לכביסה. התכנית הזו יעילה לחלק מהכמות שיש במיכל הכביסה. למשל, מכונת כביסה עם קיבולת של 9 ק"ג יש לה 6 ק"ג של קיבולת ייבוש. מומלץ לבחור במכונה שתוכנית הניקוי היבש שלה באדים על מנת שהבגדים לא יהיו מקומטים בסוף הפעולה.

 

כמה חשמל זולל מייבש הכביסה שלנו?

מבין כל מכשירי החשמל בבית מייבש הכביסה הוא אחד מזוללי החשמל העיקריים. זו הסיבה שבחירת מכונת הייבוש צריכה להיות בראש ובראשונה מדגם חסכני. שימו לב שהדרגה החסכונית היא A ואילו דרגה G הכי פחות חסכנית. במידה ולמכונה יש חיישני לחות זה יסייע לחיסכון בחשמל של כ-15%. בנוסף, כאשר מייבשים מעט בגדים במכונה מומלץ לבחור בתכנית שמתאימה לייבוש של מעט כביסה ולא בתכנית הרגילה. ככל שתקפידו לבחור במייבש חסכני יותר כך תשלמו פחות על הוצאות שוטפות במהלך הזמן.

 

מכונה חשמלית

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »