חיפוש

מה כרוך באחזקת מבנים?

כל בניין חייב להיות מנוהל על ידי ועד בית. מה קורה עם אין דייר מתנדב? מה עושים במקרה שהשכנים מתקוטטים ביניהם ואין מי שיסכים להיות המתנדב התורן לגבות את הכסף? פנו לחברת אחזקת מבנים. היא תעשה לכם את כל העבודה השחורה!

 

מה תפקידו של חברה לניהול ועד הבית?

חברת ניהול לועד הבית תפקידה לדאוג לתחזוק השוטף של הבניין, לגביית תשלומים מהדירים, לשלם את התשלומים הקבועים של חשמל ומים וכל מה שנדרש כדי לתחזק בניין מגורים.

אם הינכם גרים בחולון ואתם נדרשים לאחזקת מבנים בחולון, המשיכו איתנו לשורות הבאות. כאן תקבלו את כל המידע לגבי שירות אחזקת מבנים.

 

מהן המעלות לניהול ועד בית על ידי חברה חיצונית?

  1. חברת אחזקה תתפקד כוועד בית לכל דבר. היא תציע שירותים של: ניקיון, גינון, אינסטלציה, מעליות, חשמל, מערכות גילוי אש, מערכות סולאריות ועוד.
  2. חברות אחזקה הן אלו שיגבו את את התשלומים מהדיירים. כל העול הזה של לדפוק אצל שכן, לגעור בו, להתחנן לפניו ולקוות לתשלום זהיר ומלא, חברת האחזקה תעשה את כל העבודה. ואם יהיה צורך היא גם תפנה לבית משפט כדי לתבוע את הדייר הסרבן. כמובן שאם יצוצו מריבות וחיכוכים בין השכנים, החברה תגשר ביניהם ותעצור את המלחמה.

בקיצור, כל העול של גבייה וניהול, סר מצווארם של דיירי הבניין. והם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהבניין מנוהל בצורה נכונה ואחראית.

 

מהן החסרונות לניהול ועד בית בחסות חברה חיצונית?

אם ועד הבית מנוהל על ידי חברת אחזקה חיצונית, היא תגבה תשלום חודשי יקר יותר. מדובר בתוספת של בין 50 ל 100 ש"ח מעבר לתשלום החודשי הרגיל. הסיבה לכך היא שהחברה גם רוצה להרוויח מהשירות. זו העבודה שלה.

כמה זה יוצא? דירה בת 100 מטר תשלם מדי חודש בין 200 ל 300 ש"ח לחברת ניהול ועד בית חיצונית.

כמובן שבבניני יוקרה הדיירים משלמים הרבה יותר. כמובן שהשירות שם יהיה רחב יותר. הוא יכלול: אחזקת בריכה, תפעול חדר כושר, ניקיון תכוף יותר ועוד.

לחברות אחזקה אין רישיון הפעלה. כל חברה רשאית לספק שירות לפי רצונה.

 

כיצד תוכלו לעבור בפועל לניהול ועד בית על ידי חברה חיצונית?

כדי לעבור מניהול ועד בית פנימי לוועד בית חיצוני עליכם להגיע להסכם של לפחות ⅔ מדיירי הבניין. אם תרצו להפסיק או להחליף את ניהול החברה, תדרשו ל 51% של הסכמת דיירים.

 

איך תבחרו חברת תחזוקה אמינה?

ערכו סקר שוק. בקשו המלצות והתרשמו מאתר החברה. בקרו בבניינים אותם מנהלת החברה.

בדקו את יציבותה הכלכלית של החברה. דרשו ממנה מסמכים המעידים על כך. בקשו קשר ישיר עם החברה ללא ביורוקרטיה בדרך.

 

לסיכום

תחזוק בניין בצורה שוטפת הינה מלאכה של ממש. כדי לחסוך מעליכם את כל עול תחזוק הבניין, גביית התשלומים ותשלומים שוטפים, פנו לחברת אחזקה מקצועית ובעלת ניסיון ויציבות כלכלית.

איש תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »