חיפוש

מה חשוב לקנות כשנכנסים לבית חדש?

קצת אחרי שחתמתם על החוזה החדש, ורגע לפני שאתם מביאים את כל הארגזים והמטלטלים אל הבית החדש שלכם, חשוב שצערו לרגע ותחשבו עם עצמכם איך להתכונן לחיים החדשים בצורה מאורגנת, חכמה שתקל עליכם ועל המשפחה שלכם בהתאקלמות בספייס החדש. מה חשוב לקנות ולהביא איתנו? על מה אפשר לוותר, או מה יכול להמתין שנתמקם בבית? במאמר זה נענה על כל השאלות. 

 

מזל טוב על הבית החדש!

איזה כיף לכם, אתם פותחים דף חדש בדירה או בית חדש, ועומדים בפני פרק חדש בחיים שלכם. התחלות חדשות הן תמיד מרגשות ומסעירות, וחשוב להתכונן אליהן בצורה מתאימה בשביל לא להעמיס סטרס ואי נוחות על מעבר שהוא גם ככה מלחיץ ומבולגן מלכתחילה.

בית חדש

מה חשוב לקנות כשנכנסים אל הבית החדש?

אז לפני שאתם מתייצבים בבית או בדירה החדשה שלכם, חשוב שתארגנו רשימה מסודרת של דברים שחובה לקנות ותעצרו בחנויות הרלוונטיות בדרך אל הבית החדש, כדי שתגיעו אליו כבר מוכנים עם רוב הדברים, או פריטי הבסיס שאי אפשר בלעדיהם. איגדנו עבורכם את המאסט של המאסט במעבר לבית חדש:

 

מוצרי אלקטרוניקה

מוצרי אלקטרוניקה הם מהדברים הראשונים שחשוב לרכוש עבור בית חדש, בעיקר אם הוא חדש מהניילונים או שהדיירים הקודמים לקחו איתם את כל מוצרי החשמל הקטנים והגדולים. מוצרים כמו מיקרוגל, טוסטר קופץ, מכשיר לסינון מים, מכונת קפה, מדיח כלים, כל מה שקשור לשגרת היום-יום שלכם ואתם לא תסתדרו בלעדיו. אפשר אולי לחכות עם מעבד המזון המושכלל שתמיד רציתם – אבל מוצרי חשמל בסיסיים צריכים להיכנס לבית די מהר.

 

סטים למטבח

סטים של כלים וסכו״ם למטבח הם קריטים עבור חיי היום-יום שלכם, ובהנחה שאתם לא רוצים לזהם את הסביבה עם מוצרים חד פעמיים כמו כוסות או צלחות או סכו״ם פלסטיק – כדאי שתדאגו לרכוש אותם מהר. שימו לב שאתם לא שוכחים סט סכו״ם נוח, כלי הגשה, צלחות וקערות, וכל מה שהמשפחה שלכם משתמשת בו בשגרה. תוכלו להשקיע בסט איכותי כמו הסטים של גיבסון ישראל, שיחזיקו שנים קדימה וישמשו את המשפחה שלכם במאות ארוחות.

 

פריטי נוי

אמנם זה אולי מרגיש לכם קצת פחות חשוב, או לפחות לא בראש הרשימה – אבל בעזרת הכנסת פריטי נוי לבית, ועיצובו לפי הטעם שלכם והסטייל האישי שלכם, תוכלו להפוך את הבית לבית שהוא שלכם מהר מאוד.

פריטי נוי לאו דווקא צריכים להיו ציור סוריאליסטי ממוסגר – זו יכולה להיות תמונה משפחתית מטיול שתשימו על מדף בסלון, אגרטל שקיבלתם לחתונה ומהווה פריט סנטימנטלי עבורכם, כריות מהדירה הראשונה שלכם שהופכות כל מקום לביתי יותר, וכל אביזר שהוא שלכם, שמביע את האישיות שלכם ומכריז לכל מי שנכנס שזהו הבית שלכם, וגורם לכם להרגיש הכי בנוח בחלל.

 

לסיכום

מעבר לבית חדש הוא תמיד אירוע מרגש, מסעיר ורוב הזמן קצת מבלבל. בשביל להתכונן כמו שצריך למאורע, קנו את כל מה שניתן מבעוד מועד והכניסו את המשפחה שלכם אל בית מאורגן ככל הניתן כדי שיכנסו לשגרת חיים חלקה במהירות.

בית חדש

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »