חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני שנזמין איטום קירות?

מקרה שאירע לאחרונה לזוג צעיר ממרכז הארץ שהזמין "מומחה" לאיטום קירות, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את הפרטים החשובים שיש לדעת אודות הליך זה. במדריך הנוכחי (השלישי במספר) נציג בפניכם את הדברים שאתם חייבים לבדוק רגע לפני שתזמינו מומחה לאיטום קירות. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מבצעים הזמנה נכונה ומקצועית.

 

מה זה בכלל אומר איטום קירות?

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הדברים שחשוב לבדוק לפני שתזמינו איטום קירות, עלינו להיות בטוחים כי אתם יודעים בכלל במה מדובר. הליך של איטום קירות מתבצע על ידי בעל מקצוע שהוסמך לדבר, במהלכו, מתבצעת מריחה של חומר ייעודי שמונע חדירה של מים מהתקרה אל תוך החדר. יש בבתים רבים קירות עם סיכוי גבוה לרטיבות. נציין כי מדובר בדרך כלל בחדרים האלה:

  • חדר השירותים
  • מרתף
  • חדר ללא אוורור

איטום קירות

הדבר ה – 1 שחשוב לבדוק לפני שתזמינו איטום קירות: האם יש צורך בהליך זה או אחר

עכשיו אתם יודעים מה זה אומר הליך של איטום קירות, כך שאפשר להציג בפניכם את הדבר הראשון שעליכם לעשות טרם הזמנת מומחה בתחום – בירור אודות המקרה הקיים. אתם צריכים לבדוק באופן מעמיק כי אכן יש לכם צורך בהליך של איטום קירות ולא בהליך אחר. שמענו כבר על מי שחשבו שעליהם לבצע איטום, אך הם גילו שבכלל מדובר בהליך אחר לחלוטין.

 

הדבר ה – 2  שחשוב לבדוק לפני שתזמינו איטום קירות: האם יש בעל מקצוע מומלץ בתחום?

הדבר השני שצריך לבדוק טרם הזמנה של איטום קירות נוגע להמלצות על בעל המקצוע הנבחר. אם ראיתם שאכן מדובר בצורך באיטום, אתם צריכים לערוך בירור ברשת אודות מקצוען בתחום זה. אנו ממליצים לכם להיכנס לפלטפורמות שיש בהן מידע אמין, כמו למשל – לשונית הביקורות של גוגל או קבוצות פייסבוק שמציגות המלצות על בעלי מקצוע מתחומים שונים.

איטום קירות

הדבר ה – 3 שחשוב לבדוק לפני שתזמינו איטום קירות: הזמינות של בעל המקצוע הנבחר

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בהזמנה של בעל מקצוע, מבלי לציין בכמה מילים את העניין של הזמינות. אתם רוצים מן הסתם להיות בטוחים שבעל המקצוע הנבחר יוכל להגיע אליכם במהירות. לכן, עליכם לפנות אליו ולברר האם הוא פנוי להגיע באופן מידי. יש לא מעט בעלי מקצוע שעמוסים בעבודה, כך שהם יוכלו להגיע רק לאחר כמה ימים. אנו ממליצים שלא להמתין זמן רב ולבצע איטום באופן מידי עם בעל מקצוע זמין.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה חשוב שתבדקו לפני שתזמינו איטום קירות. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק ליישם אותה ולהגיע אל בעל מקצוע מומלץ וזמין שיאטום את האזור המדובר ויאפשר לכם להיות רגועים.

איטום קירות

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »