חיפוש

מה הם התנאים האידאליים לגידול אוגרים?

לאחרונה שמענו על כמה מקרים מצערים שהביאו למותם של אוגרים ומכרסמים אחרים שגודלו בבתים של אנשים במקומות שונים ברחבי הארץ. מצב זה הוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שצפוי להעלות את המודעת בנושא ולאפשר לכל אחד להכיר את התנאים האידיאליים לגידול של אוגרים. הישארו אתנו ותאפשרו לאוגרים שלכם לחיות חיים ארוכים וטובים.

 

התנאי האידיאלי ה – 1 שצריך לבוא לידי ביטוי בעת גידול של אוגרים: טמפרטורה מבוקרת

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם לא מחממים את הבית יתר על המידה בימי החורף הקרים ולא מקררים אותו מידי בימי הקיץ. אנו ממליצים לעקוב אחר הטמפרטורה באופן קבוע ואם אפשר, להעמיד את הכלוב של האוגרים בחדר שבו הטמפרטורה לא תשתנה במהלך כל העונה. כך תוכלו להיות בטוחים ב – 100% בכך שתנאי החום והקור תואמים לאוגרים ומאפשרים להם להתנהל כרגיל ללא קשיים.

גידול אוגרים

התנאי האידיאלי ה – 2 שצריך לבוא לידי ביטוי בעת גידול של אוגרים: מרווח

לפעמים אנו יוצאים לבחור כלוב לאוגרים מבלי לחשוב יותר מידי על הגודל שלו. אנחנו כאן כדי לומר לכם כי עליכם לבדוק קודם כל כמה אוגרים אתם מתכננים לגדל ורק לאחר מכן, לצאת ולקנות את הכלוב. שכן, אתם צריכים לשים לב שהכלוב יאפשר לאוגר או למספר האוגרים שברשותכם להיות במקום מרווח.

אוגרים לא אוהבים לחיות בצפיפות, ממש כמונו, בני האדם. למידע נוסף בנוגע לכלובי אוגרים, היכנסו לאתרים של חנויות חיות ותגלו את כל המידע החיוני עבורכם.

 

התנאי האידיאלי ה – 3 שצריך לבוא לידי ביטוי בעת גידול של אוגרים: מים זמינים כל הזמן

שמענו על לא מעט מגדלי אוגרים ששכחו למלא להם את המים בזמן המתאים. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם – חשוב מאוד שתשימו לב שיש לאוגרים שלכם מים זמינים בכל עת. שכן, האוגרים, בשונה מחיות אחרות, לא יכולים לבוא ולסמן לכם כי הם זקוקים לשתייה. אנו ממליצים לבדוק לפחות פעמיים ביום את מיכל המים ולרוקן אותו (ולמלא מחדש כמובן) בשעות הבוקר ולאחר מכן, בשעות הערב.

גידול אוגרים

התנאי האידיאלי ה – 4 שצריך לבוא לידי ביטוי בעת גידול של אוגרים: סביבה נקייה

אוגרים חייבים שתהיה להם סביבה נקייה. שכן, כך הם יוכלו לחיות אורח חיים בריא ונטול חיידקים. אוגר שלא מחליפים לו את הנסורת באופן תדיר עשוי לחלות במחלות ולמצוא את עצמו במצב בריאותי קשה מאוד. אנו ממליצים להימנע ממצב שכזה ולשים לב לסביבה של האוגר. הטיפ שלנו בנושא זה הוא דאגו לאוגר שלכם כפי שאתם דואגים לעצמכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הם התנאים האידיאליים לגידול של אוגרים. כעת, ידועים לכם כל התנאים החיוניים הללו, כך שעליכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים בכך שאתם מעניקים לאוגרים שלכם חיים טובים, בריאים וסביבה נעימה לחיות בה.

גידול אוגרים

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »