חיפוש

מה היא מיטה אורגנית?

המיטה הקודמת עשתה את שלה? עברתם לדירה חדשה ואתם מרהטים את חדר השינה? התחלתם שינוי באורח החיים שלכם ואתם מעדיפים שגם הרהיטים שלכם יהיו אורגניים? לא משנה מה הסיבה, מיטה אורגנית תמיד באה בטוב! אז מה היא בכלל מיטה אורגנית? איך תוכלו לשפר את טיב השינה שלכם ולישון טוב יותר בלילה? כל התשובות מיד לפניכם, המשיכו לקרוא ולהחכים!

 

בואו נתחיל מההתחלה

ובכן, קחו רגע לחשוב על הדברים, ראשית ולפני הכל – מה זה בכלל אורגני? שאלה מצוינת, כדאי להבהיר כי אורגני הוא כל דבר אשר גדל בתנאים טבעיים יחסית ככל הניתן, אשר אינו מכיל רעלים, כימיקלים והדברה. כעת אפשר להבין לגמריי למה אנשים רבים מעדיפים לעבור למזונות אורגניים – פירות, ירקות ואף מוצרים מן החי – ביצים, בקר ועוף אשר פעמים רבות מכילים אנטיביוטיקה והורמונים אשר אין ספק שאנו נעדיף להשאיר מחוץ לצלחת.

 

אם כך – מה היא מיטה אורגנית?

טוב ששאלתם! מיטה אורגנית כשמה כן היא, ניחשתם נכון – מיטה אשר מיוצרת מחומרים טבעיים, מיטות עשויות עץ טבעי בסטנדרט גבוה ואיכותי מאד. בנוסף, ניתן למצוא מזרנים אורגניים אשר עשויים מחומרים טבעיים ואינם כוללים כימיקלים; ברור לכולנו שאין זה מומלץ לנשום אותם בזמן השינה.

מיטה אורגנית תסייע לכם רבות בשיפור השינה שלכם – הן בזכות איכות הבסיס והמזרן, הן בזכות טיב החומרים והן בזכות האווירה הטובה אשר תשרור בחדר בזכות הריהוט המהמם הזה. נ.ב – אם בא לכם לצ׳פר את עצמכם וללכת עד הסוף – תוכלו לרכוש גם מצעים אורגניים להשלמת הסט!

 

למה אני לא ישן טוב – בעיה ופתרון

ובכן, לבעיות שינה ונדודים בשעות הקטנות של הלילה סיבות רבות ומרובות. לפניך 4 גורמים אפשריים, קראו אותם בתשומת לב ונסו ליישם את הטיפים בהתאם.

  • חרדה ומתח נפשי – כנראה שאין הרבה מה להרחיב – במידה ואתם סובלים ממתח רב ביום יום, עומסים בעבודה, אתם חרדים ומתוחים רוב היום שלכם, אין סיבה שהדבר יתפוגג פשוט כשתכנסו למיטה. נסו לשלב בשגרה נשימות ויוגה לפני השינה ולהוריד מטלה אחת בכל יום מרשימת המטלות שלכם. יתכן והדבר יועיל לכם רבות.
  • טכנולוגיה לפני השינה – זה ידוע הרי שצפייה בטלוויזיה, גלישה באינטרנט ודפדוף ברשתית החברתיות גורמות לשינה לחמוק מעינינו וגורמות לנו להשאר ערים עד השעות הקטנות של הלילה. נסו להקפיד על טקס קבוע בו שעה לפני השינה מתנתקים מהנייד ונכנסים למיטה בראש שקט.
  • אי התאמה למיטה – יתכן ואינכם חרדים, לא שותים קפה לפני השינה וגם לא נוגעים בסלולרי, אך הכרית לא נוחה, השמיכה מציקה והמזרן בעייתי. נסו להחליף בכל פעם כלי מיטה אחר ואולי תגלו שהגיע הזמן להפרד מהכרית שקיבלתם מתנה לשבועות 2015.
  • משקאות בעייתיים – שתיה מוגברת של קפה לפני השינה ולחילופין, שתיית אלכוהול בסמוך לשינה יפריעו לשנת היופי שלכם. נסו להמנע ממשקאות אלו בסמוך לשעת השינה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם שנת הלילה שלכם חשובה לכם, אין ספק כי מיטה אורגנית הולכת לשנות את כללי המשחק ולחולל מהפכה בחדר המיטות – גם באיכות השינה וגם באווירה הקסומה שתשרה בחדר. אתם עוד כאן? הכנסו מהר לרכוש, מדובר בעילוי, אין סיבה לישון על זה – https://organicbed.co.il.

מיטה

אולי יעניין אותך גם

כיסא ארגונומי
רהיטים
מה הוא כיסא ארגונומי?

נמאס לכם לבלות שעות ארוכות בכיסא ולסבול מכאבים בגב? תשמחו לשמוע שיש לכך פתרון! בעזרת כיסא ארגונומי איכותי תוכלו למנוע מראש את כאבי הגב שלכם

קרא עוד »