חיפוש

מה ההבדל בין המזרונים השונים ואיזה מזרון מומלץ לקנות לבית

שוק המזרנים בעולם ובישראל חווה פריחה בשנים האחרונות.

אם בעבר היו שני סוגי מזרנים בלבד ספוג וקפיצים הרי שכיום כיום נהוג לפצל כל סוג לתתי קטגוריות נוספת.

ניתן למצוא מזרני ספוג, מזרנים אורתופדיים ללא קפיצים, מזרני קפיצים ומזרנים בעלי קפיצים מבודדים.

במאמר זה נרחיב לגבי סוגי המזרנים השונים, נסקור את ההבדלים בניהם ונדון איזה מזרן הוא המומלץ ביותר לקנות לבית.

 

נוחות ואיכות חיים

הבחירה בסוג המזרן הנכון לכם תלוי במרכיבים רבים. יש שמרבים לזוז במהלך השינה ואחרים הסובלים מכאבי גב וכדומה. חשוב להקדיש את הזמן ולמצוא את המזרן המתאים ביותר עבורכם, כזה שיעניק לכם נוחות מקסימלית ואת סוג התמיכה האורתופדית הדרוש לכם. שינה נוחה ובריאה  מהווה מרכיב מרכזי באיכות חיוו של כל אדם.

 

מזרוני ספוג

מזרני ספוג נחשבים לאחד מסוגי המזרנים הזולים והפשוטים ביותר אך גם בהם ניתן למצוא מנעד מחירים רחב בהתאם לרמת הצפיפות של החומר, עוביו וקושיו. מקובל לסמן את מזרני הספוג בצבעים שונים. מזון ספוג לבן לרוב מתאפיין ברכות ונחשב לבעל איכות בינונית. באיכות טובה יותר ניתן למצוא מזרון ספוג כחול שהוא קשיח ומזרון ספוג סגול רך. לעמוד המזרונים.

 

מזרון אורתופדי

מזרן אורתופדי ללא קפיצים הוא מזרן אלסטי שניתן להתאימו באופן אישי לכל צרכן. מזרנים אלו בנויים מליבות של פוליאוריטן מוקצף וקשיח והוא כולל גם שכבות רכות יותר שנועדו לספק נוחות אופטימלית. השכבות הרכות העליונות מתחלקות גם כן לסוגים שונים,  לבן רך, לטקס גמיש וקפיצי  וויסקו אלסטי, חומר גמיש וחדשני שפותח בראשיתו עבור סוכנות החלל נאס”א.

 

מזרוני קפיצים

באופן כללי, קיימים שני סוגים מרכזיים של מזרני קפיצים, קפיצים מבודדים וקפיצים משולבים. ניתן למצוא קפיצים המיוצרים בטכנולוגיות שונות לשם הקניית קשיחות וגמישות משתנה, כמו גם סוגי מילוי שונים בניהם. מנעד המחירים של מזרונים אלו משתנה בהתאם לאיכותם של הקפיצים והמרחק ביניהם, חומרי המילוי ומספר שכבות הריפוד של כל מזרן.

 

מזרן קפיצים מבודדים

מזרן עם קפיצים מבודדים מכיל מספר רב של קפיצים, כאשר כל קפיץ ארוז בשרוול עצמאי, מעין יחידה עצמאית ונפרדת הפועלת באופן מבודד משאר הקפיצים. מנגנון קפיצים מבודדים מאפשר תנועת של קפיצים ללא השפעה על שאר הקפיצים הסמוכים להם. ככל שיש במזרן יותר קפיצים, כך גם רמת הגמישות של המזרן עולה, מאחר והלחץ המופעל על הקפיצים מתפזר טוב יותר.

 

התאמת מזרון באופן אישי

איכות המזרן הוא המרכיב החשוב ביותר בעיצוב חדר השינה שלכם. המזר יכול להגן עליכם ועל גופכם בלילה ולאפשר לכם מנוחה שלווה ככל הניתן. כאשר ניגשים לבחור מזרן יש לעשות זאת בשיקול דעת ולהתאים את המזרון הן למיטה שברשותכם והן לטעם האישי מבחינת רמת רכות וכדומה. בשוק מגוון רחב של מוצרים מחומרים וטכנולוגיות שונות במנעד רחב של מחירים.

דובי

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »