חיפוש

מהם תחומי האחריות של חברת לאחזקת מבנים

יש מי שאומרים שהביטוי המוכר "מרבה נכסים מרבה צרות" עבר מן העולם מאז שהגיחו חברות האחזקה של מבנים. רבים מאתנו יודעים שהחברות הללו הן התחליף הראוי לוועד הבית שעושה לנו תמיד כאב ראש אחד גדול וגורם לנו לתהות באופן תמידי – לאן הכסף שלנו הולך? אבל לא כולם יודעים מהם תחומי האחריות של חברות לאחזקת מבנים. כדי לשנות את המצב ולהביא למודעות בנושא, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולפרט בעניין באופן מעמיק.

 

הקדמה – הסבר על חברת אחזקת מבנים

רגע לפני שנפרט אודות תחומי האחריות, חשוב שנסביר מה זו בכלל חברה לאחזקת מבנים. חברה שכזו מגיעה עם מטרה אחת חשובה – לספק את כל שירותי התחזוקה שהמבנה צריך. המבנה יכול לשמש למגורים, למשרדים או לכל שימוש אחר. כך בעצם מתאפשר לדיירי הבניין שלא להתעסק עם כל הנוגע לתחזוק וניקיון הבניין שעשוי להביא לא פעם לכאב ראש גדול. עכשיו, כשאתם יודעים את הפרטים הכלליים אודות חברה מסוג זה, ניתן להעמיק ולהסביר על תחומי האחריות שלה. הנה הם:

 

  1. שירותי ניקיון

כפי שציינו בפניכם בפסקה הקודמת בקצרה, חברת אחזקת מבנים אחראית על כל שירותי הניקיון של הבניין. הדבר כולל את ניקיון האזורים הבאים:

  • חדר מדרגות
  • מעליות
  • שירותים ומטבחים חיצוניים
  • פרוזדורים ועוד

כך שניתן לומר שהעסקה של חברה לאחזקת מבנים מאפשרת לדיירי הבניין להגיע ולצאת מבניין נקי באופן תמידי.

 

  1. הזמנה של שירותי הדברה

לעיתים יש צורך לבצע הדברות ברחבי הבניין. ההדברה יכולה להיות כנגד תיקנים, עכברים, יונים או כל חיה מזיקה אחרת. חברת אחזקת מבנים אינה מבצעת את ההדברה בעצמה, אלא היא אחראית לראות אם יש צורך בביצוע שירותים שכאלו והיא יוצרת קשר עם בעל מקצוע שבקיא בתחום.

 

  1. בדיקה מקיפה של מערכות הבניין

בבניין יש כל מיני מערכות שונות שחשוב מאוד לבדוק אותן אחת לזמן מה. מדובר כמובן במערכות המים והחשמל. חשוב מאוד לבדוק כי המערכות הללו פועלות כשורה באופן קבוע. חברה לאחזקת מבנים אחראית על בדיקה מקיפה בנושא. יש לבדוק אם יש מפגעים בטיחותיים כלשהם שעשויים להציב את דיירי הבניין בסכנה ולטפל בהם בעת הצורך.

 

  1. טיפול בתקלות

כידוע, קורה לא פעם שישנן תקלות בחשמל. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי באחד או יותר מהמקרים הבאים:

  • מזגנים שאינם עובדים
  • מעלית שנתקעה
  • אינטרקום ששבק חיים ועוד

במקרים שכאלו, חברת אחזקת מבנים מטפלת במצב ומזמינה אנשי מקצוע שיתקנו את התקלות בהקדם כדי לאפשר לדיירי הבניין להמשיך בשגרת יומם ללא הפרעה.

 

סיכום

עד כאן כל תחומי האחריות של חברת אחזקת מבנים. כעת, אתם יודעים את כל הפרטים החשובים בנושא, כך שנותר לכם רק למצוא חברת אחזקת מבנים מומלצת ולהסתייע בשירותיה. שיהיה בהצלחה ולהתראות.

אחזקה

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »