חיפוש

מהם השלבים להתקנת רשתות נגד יתושים בבית

כולנו מכירים את הסיטואציה הזו, וקרוב לוודאי שנתקלנו בה מספר פעמים בחיינו – הולכים לישון אחרי יום עבדוה ארוך, נכנסים למיטה, מתחילים בתנומה קלה, ופתאום – זמזום של יתוש שלא נותן מנוח ומפריע לשנת הלילה. וגם לאחר שפתחתם את האו וניסיתם לגרש אותו, זה לא צלח, או אולי אפילו הוא הביא איתו חבר נוסף לחגיגה. נוסיף לכל אלו את הגרד העז מהעקיצות, ותכף כבר הגיע הבוקר. על מנת להתגבר על המטרד המסתכל הזה, אנו ממליצים לכם להתקין רשתות נגד יתושים בביתכם בהקדם האפשרי, ובכתבה הבאה נסביר לכם איך עושים זאת צעד אחר צעד, הפשילו שרוולים וגשו לעבודה.

 

אז מה צריך כדי להתחיל בעבודה?

קודם כל, הרבה נחישות להרחיק את המזמזמים והעוקצים מחדר השינה, הסלון, או המטבח שלכם, זכרו – "אין ייאוש", יוביל למצב של "אין יתוש". לאחר שהצטיידתם בשק של ביטחון עצמי, גשו לארגז הכלים או לחנות כלי העבודה הקרובה לביתכם, והצטיידו גם במסגרת, בסרט גומי לחלון, בגלגלת, בסכין יפני, במברג שטוח וברשת נגד יתושים, כמובן.

 

צעד ראשון

השלב הראשון בדרך להרחקת יתושים באמצעות רשתות הוא להניח את המסגרת על משטח יציב כמו שולחן. הניחו גם את הרשת כך שתכסה כמעט את כל המשטח – השאירו מספר סנטימטרים בכל צד. לאחר מכן, מתחו בעדינות את הרשת בעזרת כף היד שלכם, וניתן למתוח גם באמצעות תופסן.

 

מתקדמים…

אם הגעתם עד לכאן סימן שאתם בדרך הנכונה. כעת הכניסו את הגומי באמצעות הגלגלת אל תוך המסילות, והפעילו באותו הזמן לחץ על הגלגלת. כמו כן, מתחו את סרט הגומי מעט, כך שייכנס בקלות לתוך המסילות. שימו לב שאתם שומרים על המתיחה, על מנת לוודא שהגומי נכנס בצורה מיטבית. חשוב להקפיד שהגלגלת לא תברח מהמסילות משום שהיא עלולה לקרוע את הרשת.

 

כמעט סיימנו

השלב הבא הוא להכניס את הגומי לפינות. הגלגלת אינה מסוגלת להגיע לפינות המסגרת, לכן תצטרכו להשתמש במברג שטוח. הכניסו לאט לאט את הגומי אל תוך המסגרת, וגם כאן הקפידו לשמור על מתיחה של הגומי ושל מסגרת הרשת, וודאו כי הגומי נכנס עד לסוף המסגרת.

 

שלב אחרון

הצעד האחרון למתקיני רשת מיומנים שכמותכם יהיה לחתוך את שאריות הגומי בעזרת הסכין היפני, בזווית של 45 מעלות, והיזהרו לא לחתוך תוך כדי את פנים הרשת. זהו, זה הכל. כל שנותר לכם עכשו הוא לחכות ללילה, משום שאז היתושים בדרך כלל מגיעים לביקור, ולוודא אכן הם אינם יכולים לחדור לחדרכם ולהפריע לשנת הלילה, לעקוץ, או להטריד אתכם.

 

קצת עבודה עכשו, הרבה שקט אחר כך

רבים מכם אולי מרגישים כי בזמן השגרה אין זמן לתקן את רשת היתושים, או להרכיב אחת חדשה, אך אנו ממליצים לכם לעשות זאת, משום שהתקנת הרשת תסב לכם שקט נפשי ופיזי לטווח הארוך. לסיכום, התקנת הרשת ליתושים עלולה להיות משימה שלא נוח לכולם לעשות סתם כך, אך אנו מבטיחים שהיא תשתלם לכם.

יתוש

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »