חיפוש

מהו הציוד שאתם צריכים על מנת לתחזק את הבריכה לאורך זמן?

אין מי שלא חולם על בית פרטי, עם גינה רחבת ידיים. והבונוס? בריכת שחייה, כמובן. אבל כמו בכל מוצר שעושים בו שימוש יום יומי, בריכה עשויה להתמלא בהמון לכלוך, מה שמחייב לתחזק אותה על בסיס קבוע, אם לא מדי יום. אנו מבקשים ממכם לקרוא באהבה את המאמר שלפניכם, ותוכלו להבין לאשורו – מה הציוד שאתם צריכים, על מנת לתחזק את הבריכה לאורך זמן?

 

איזו אינפורמציה בסיסית על חברת קול פול תעזור לכם להתוודע אליה?

חברת קול פול תדאג בשמחה לכל מה שאתם צריכים למען תחזוקה קבועה, באופן יום יומי, של הבריכה שלכם. היא חרטה על דגלה את אמנת השירות מתוך התחייבות מלאה שכל מוצר שתיקנו דרך החנות שלה יתאים לכם בהתאמה מלאה.

והיה ומשום מה תהיה בעיה עם אחד המוצרים, תוכלו להשיב אותו עד שבועיים מרגע קנייתו, באריזה המקורית שלו. כמו כן, שירות הלקוחות של חברת קול פול יוצא מגדר הרגיל ומיוחד במינו, כאשר באפשרותכם לשאול שאלות ולקבל מענה בזמן אמת באמצעות נציג שירות לקוחות בשיחה טלפונית, כמו גם בצ'אט. לכל מידע נוסף, אנא לחצו על הקישור הנ"ל – לאתר הבית של חברת קול פול.

 

האם מערכת של מלחים מהווה ציוד הכרחי כדי לתחזק את הבריכה שלכם לאורך זמן?

בהרבה בריכות שחייה בבתים יש הצטברות באופן תדיר של יותר מדי כלור, לפיכך, מערכת של מלחים מהווה ציוד הכרחי, כדי לתחזק את הבריכה הביתית שלכם לאורך זמן ניכר. במידה והכימיקלים שבבריכה שלכם מטרידים אתכם, ולו במעט, כמו כן מפריע לכם הצטברות האבק בה, תצטרכו מעבר למערכת של מלחים אף שואב אבק ייחודי אוטומטי.

אנו בטוחים שגם החרקים הבלתי רצויים שמתאספים להם בבריכה שלכם מטרידים את השלווה שלכם, ועל כן הגיע הזמן לתזמן מפגש עם חברת תחזוקה.

 

למה מסנן לבריכה הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לתחזק את הבריכה למשך זמן ניכר?

כל בריכת שחייה חייבת להצטייד עם מסנן לבריכה. ואם לא כך, היא הופכת חיש מהר לכאוס מוחלט ולמקום שורץ לכלוך ובלגן. בלי המסנן לבריכה, כל הלכלוך או החיידקים שהצטברו בה ייוותרו "להנאתם" בתוך בריכת השחייה שלכם, מה שיהפוך אותה חיש מהר לכר פורייה של מקור למחלות, במקום מקום שמזמן אליו את מלוא היתרונות הבריאותיים.

נשאלת השאלה החשובה מכל – מדוע בכלל חייבים מסנן לבריכה, על מנת לתחזק את בריכת השחייה שלכם למשך זמן ניכר? ובכן באמצעותו אפשר להסיר את כל החרקים או הלכלוך מן בריכת השחייה, לפזר באופן מיטבי את כל הכימיקלים למיגור של החיידקים. אלו הן חלק מהסיבות להתקין אותו בבריכה שלכם.

והשאלה שחותמת את המאמר הזה – אימתי מומלץ לסנן את בריכת השחייה שלכם? ובכן, התשובה שלנו היא שבמידה והנכם עושים שימוש תמידי ורציף בבריכת השחייה שלכם, משמעותי שתעשו שימוש במסנן לבריכה באופן שוטף. תבחרו את התקנתו של מסנן הבריכה על פי הקיבולת של הציוד, והן על פי הנפח של הבריכה, וכן תוודאו שהמים שבתוך בריכת השחייה שלכם יעברו דרך המסנן לבריכה בצורה מלאה מדי ארבע שעות.

בריכת שחיה

אולי יעניין אותך גם