חיפוש

מדריך מקיף לבידוד חדרים: סוגים, יתרונות והתקנה

הבן המתבגר שלנו התאהב במוזיקת מטאל ומאז, הוא שומע אותה בווליום מוגזם בחדר שלו בכל רגע נתון. ניסינו לגרום לו לשנות את ההעדפות המוזיקליות שלו והבנו שאין סיכוי שנצליח. לכן, יצאנו לבדוק דרכים פרקטיות שיאפשרו לנו לבודד את הרעש ולחזור לשגרת חיים רגילה ושקטה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים אודות האפשרויות לבידוד חדרים שיסייעו גם לכם במקרה הצורך.

 

תכירו את סוגי הבידוד הקיימים

רגע לפני שנרחיב בפניכם על בידוד חדרים, עליכם לדעת כי ישנם 2 סוגי בידוד עיקריים:

  1. בידוד תרמי
  2. בידוד אקוסטי

הבידוד התרמי מתאים למי שצריכים לבודד את החדרים שלהם מפני חום או קור שעשויים להגיע ממקור חיצוני. בחירה בבידוד זה מתבצעת בדרך כלל בבתים שנכנס אליהם חום או קור בקלות. הבידוד השני מאפשר לחסום רעשים. חשוב לציין כי הוא עובד בצורה דו צדדית.

כלומר, הוא חוסם את הרעש שמגיע מבחוץ ומונע מהרעש שנשמע בחדר לצאת החוצה. סביר להניח שהבנתם כבר בשלב זה שאנחנו בחרנו בבידוד האקוסטי שיאפשר לנו להשאיר את המוזיקה הרועשת בתוך החדר של המתבגר.

תקרות אקוסטיות גולמט

החומרים שבהם נעשה שימוש כדי להביא לבידוד האקוסטי

מי שיבחרו לבצע בידוד אקוסטי צפויים לגלות כי יש מגוון עצום של חומרים שיכולים להביא לתוצאה, למשל:

  • צמר סלעים
  • צמר זכוכית
  • צמר אדמה
  • ספוג אקוסטי
  • יריעות בידוד אקוסטי

פנייה אל מומחים שמבצעים התקנה של תקרות אקוסטיות גולמט תאפשר לכם לדעת מה הוא סוג הבידוד המתאים לכם ביותר.

 

היתרונות בביצוע בידוד אקוסטי

אנו סבורים שאתם מבינים בשלב זה מה הם היתרונות של בידוד מסוג זה ובכל זאת, החלטנו להציג אותם בפניכם. נתחיל ביתרון המשמעותי ביותר – אתם לא תצטרכו לסבול. שכן, ההתקנה של הבידוד האקוסטי תאפשר לכם ליהנות משקט מופתי. כך שאם יש שכן, שותף או דייר שמשמיע רעש חזק, הוא ישמע את הרעש בכותלי החדר שלו, בזמן שאתם תוכלו להמשיך בשגרה.

תקרות אקוסטיות גולמט

הליך ההתקנה – כל מה שצריך לדעת אודותיו

ההתקנה של הבידוד האקוסטי תלויה בסוג החומר ובאזור שמצריך בידוד. אם למשל תבחרו לבודד את התקרה, כדי לבודד אותה מהרעש שמגיע ממרצפות השכנים שמעליכם, תצטרכו לפנות לבעל מקצוע שיניח יריעות מבודדות. נדגיש בהזדמנות זו כי עליכם לפנות אל מומחה בתחום שיבצע את ההליך לפי ההנחיות. בידוד אקוסטי שיותקן באופן רשלני עלול לגרום לכם להישאר עם הרעש המטריד, ללא כל שינוי.

 

לסיום

מדריך זה ריכז בפניכם את כל הפרטים החיוניים אודות בידוד חדרים. עכשיו אתם יודעים במה מדובר, מתי עושים זאת ומה ההליך דורש. בשלב זה נותר לכם רק ליצור קשר עם בעל מקצוע מוסמך שיסייע לכם בהליך ויאפשר לכם לבודד את הרעש במהירות ומקצועיות.

תקרות אקוסטיות גולמט

אולי יעניין אותך גם

6 רעיונות לשדרוג הבית שלכם
שיפוצים
6 רעיונות לשדרוג הבית שלכם

כשזה מגיע לשדרוג הבתים שלנו, לרוב אנו עומדים בפני אינספור אפשרויות. משיפור האסתטיקה ועד הגברת הפונקציונליות, לא חסר רעיונות לשנות ולשפר את חללי המגורים שלנו.

קרא עוד »