חיפוש

מדוע גם אתם צריכים ארונות שירות בבית?

אין זה מפתיע שארונות שירות לבית הופכים ליותר ויותר פופולריים.

הם קלים להשגה משלל בחינות ומהווים תוספת מקסימה לבית.

בדילמה בה ניצבים אנשים רבים, בין להגדיל את המטבח או חדרי האחסון לבין לרכוש ארונות שירות, נראה שהתשובה קלה מאי פעם.

 

מה בכלל ההתלבטות? מטבח זה לא מחסן

דילמה נפוצה עמה מתמודדים רבים היא האם להגדיל את חללי האחסון של הבית, בין אם במטבח או בחדר שירות, ובין ליצור חללי אחסון בארונות שירות. ידוע שהמטבח הוא הלב של הבית. זה המקום בו אנחנו מבקשים לבלות זמן איכות עם המשפחה שלנו ועם חברים בזמן שאנחנו מבשלים ואוכלים. אז למה בעצם שנהפוך אותו למחסן של הציוד שלנו? האפשרות להוציא אל חללים אחרים בבית את הפריטים שאינם נמצאים בשימוש תכוף היא אפשרות נהדרת שעשויה לסייע לייצר תחושת ביתיות במטבח.

 

מחוץ לעינם של אחרים

יש משהו באפשרות להסתיר את האחסון שלנו מאחרים שמייצר תחושה נוחה ונעימה יותר בבית. בדרך כלל, כאשר מגיעים אורחים לביקור אנחנו מסדרים את הבית, מנקים ומכינים אותו לקראת בואם. הכלים נרחצים, הרצפה נשטפת והבגדים שעל החבל מקופלים למקומם. כך גם ציוד שלא נמצא במקומו מוחזר למקום ומסודר. לכן, האפשרות להחזיר את הציוד אל מקום בו הוא נסתר מעיני האורחים עשוי לקרוץ לרבים. ארונות שירות הם בדיוק סוג כזה של מקום.

 

היעילות היא מעל הכול

החשוב מכל האמור לעיל, הוא היכולת של ארונות שירות ליצור לכם סביבה נקייה ויעילה בצורה בלתי רגילה. הרי רוב רובם של הפריטים שיאוחסנו בארונות שירות אינם נמצאים בשימוש תכוף. לכן, מצב בו הם אינם מאוחסנים בארון מסודר אלא "זרוקים" בכל מיני פינות של הבית הוא מצב לא יעיל בעליל. החיפוש אחר הפריטים הללו, חוסר היכולת למצוא אותם במהירות והעובדה שפשוט הם נשכחים מהזיכרון בעת הצורך הוא מצב לא יעיל. לכן, ארון שירות טוב מסייע מאוד ליעילות השימוש.

 

לא רק ארונות

היות שארונות שירות עשויים להימצא בכל מיני חללים של הבית, ייתכן שהמוצר הטוב ביותר לאחסון לא יהיה דווקא ארון אלא פתרון אחסון אחר. כך לדוגמא, ציוד גינה עשוי להיות מאוחסן בצורה הטובה ביותר בתוך ספסל אחסון עליו ניתן לשבת ושהוא למעשה בעל שימוש כפול – גם ספסל דקורטיבי לגינה וגם אמצעי אחסון. אפשרות אחרת היא ארונות אחסון נמוכים, שיכולים להתאים לחדרי מדרגות. לחילופין, כאשר מדובר באחסון ציוד בחדר האמבטיה, ישנם ארונות ייחודיים לאמבט שמאפשרים נוחות מקסימלית ומותאמים לחדרי אמבטיה. מגוון האפשרויות הרחב מאפשר להגיע לרמת התאמה מקסימלית לכל סוג של צורך. היכולת למצוא פתרון אולטימטיבי שייענה הן על ההיבטים הפרקטיים והן על ההיבטים הפרקטיים והן על ההיבטים הדקורטיביים היא גבוהה מאוד. לכן, אל תהססו לסיים עם אי-הסדר בביתכם ולהסתייע בארונות שירות.

ארון אחסון

 

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »