חיפוש

מה עדיף: מדביר מקצועי או ריסוס עצמאי כל כמה שבועות?

השוואה בין הדברה מקצועית לבין ריסוס עצמאי מגלה שיש כמה מאפיינים שכדאי לשים לב אליהם לפני שבוחרים איך להתמודד עם סוגים שונים של חרקים, מזיקים, מכרסמים, מעופפים ועוד. מתלבטים בשאלה דומה? הנה כל התשובות

שירות מקצועי כמו של צוות ג'י הדברות למשל מציע תקופה ארוכה של שקט. אם מזמינים מדביר מקצועי, יודעים בוודאות שהוא יגיע עם הציוד המתאים ועם חומרי הגלם הרלוונטיים להרחקת כל סוגי המזיקים. יתרה על כך, ביקור של המדביר הוא גם הזדמנות מעולה לשאול אותו על הבדלים בין תנאי מחיה של חרקים, מזיקים, מכרסמים או מעופפים, כדי לצמצם את הסיכוי לפגוש אותם בעתיד.

מצד שני, שירותי הדברה עולים כסף. בשביל להדביר בית או דירה של 4-5 חדרים למשל, יש צורך לשלם כמה מאות שקלים. לשם השוואה, רכישת תרסיסי הדברה בצורה עצמאית תחייב רק הוצאה של כמה עשרות שקלים בלבד. אז על רקע פערי מחירים כל כך גדולים, בהחלט לגיטימי לשאול מה עדיף: מדביר מקצועי או ריסוס עצמאי כל כמה שבועות?

 

כך תדעו איזה פתרון נכון עבורכם

הכי חשוב לזכור שצריך לבחון כל מקרה לגופו. אם אתם מתמודדים עם הופעת כמויות קטנות יחסית של חרקים, יכול להיות שריסוס עצמאי כל כמה שבועות יעשה את העבודה וימנע מהבעיה להחמיר. אבל אם כבר עכשיו אתם רואים אוכלוסייה משמעותית של תיקנים, נמלים, טרמיטים, זבובים או אפילו עכברים – אין ברירה אלא להזמין מדביר מקצועי.

מלבד בדיקה של כל מקרה לגופו על מנת להשוות בין מדביר מקצועי לבין ריסוס עצמאי על פי פרמטרים של אפקטיביות, יש צורך להביא בחשבון גם את השיקול הכלכלי. נכון ששירותי הדברה מקצועיים עולים כסף, אבל בשביל לרסס עצמאית ולראות תוצאות אתם אולי תצטרכו לוותר על זמן אישי או על שעות עבודה. לכן, עליכם להתייחס אל הדברה בתור השקעה ולא כהוצאה רגילה.

 

מה הקשר בין תדירות ההדברה לבין סוג החרקים?

מספר החרקים ומזיקים שיש בבית מטה את הכף בשאלה האם להסתפק בריסוס עצמאי כל כמה שבועות, או שמא להרים את הכפפה ולחייג כבר עכשיו אל מדביר מקצועי שיכול להגיע מהר וביעילות. אבל לצד הנתון הזה, צריך לחשוב גם על העניין של סוג החרקים: האם מדובר בתיקנים, במעופפים, במכרסמים, בזוחלים וכן הלאה.

מטבע הדברים, קל יותר לרסס נגד נמלים, אבל הרבה יותר קשה להתמודד באופן עצמאי אחת לכמה שבועות עם נחשים או חולדות. לכן, צריך לבדוק באיזה סוג חרקים מדובר ומה הדרך הנכונה להדביר אותם בלי שזה יגרום נזקים או יהיה כרוך בסיכון. כל אלו הם שיקולים רלוונטיים והתייחסות אליהם היא דרך מעולה לחסוך זמן, כסף ובעיקר עוגמת נפש מיותרת.

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »