חיפוש

למה כדאי לשים לב כשבוחרים ריהוט למסעדה

בכל מה שנוגע לעיצוב פנים העסק, במקרה שלנו מסעדה, יש צורך לשים לב לפרטים רבים, החל מהתאמת צבעים, שצריכה להיות נעימה לעין, האור שהכי נכון לנו לאווירה שנרצה לייצר, עד לשילוב האביזרים וסידור החלל עצמו.

לרוב, בשביל עבודה מהסוג הזה, כדאי להיעזר באנשי מקצוע, אבל בשביל שיהיה לכם מושג לא רע משל עצמכם איך זה עובד, אספנו מספר עצות שימושיות במיוחד.

 

 בחירת צבעים בעיצוב

לפני שניגש לדבר על בחירת כסאות בר, נשאל את עצמנו במה בית קפה או המסעדה שלנו הולכים להתמחות. אם מדובר במסעדת בשרים, לרוב נשתמש בצבעי אדמה, בצבעי יין עמוקים, כל מה שמעורר אצל הלקוח את הרצון לאכול טוב וכבד. לעומת זאת, במסעדות צמחוניות או טבעוניות, נרצה לבחור בצבעים שיותר קרובים לטבע החי – דוגמת גוונים ירוקים למיניהם.

מסעדות עם כיוון מזרחי מובהק, הולכות מבחינה עיצובית על צבעים עמוקים כמו אדום, כתום וזהב. לעומת זאת, חללים לבנים יכולים לתת לנו הרגשה של יוקרה, כאשר מוסיפים להם המון פריטים בצבעי זהב, כסף, ברקת או שחור.

 

 התאמת צבעים בעיצוב

גם התאמת צבעים בתוך חלל אחד חשובה לא פחות מבחירת הצבעים העיקריים. הוספה של גוונים אדמתיים, יכולה לחמם מקום קריר ומוצל למדי, לעומת בחירת צבעי מים וצמחיה שיכולה לעשות בדיוק ההפך, למקום שנמצא לרוב בשמש. הוספת אלמנטים בזהב וכסף, תוסיף אמירה ויוקרה לעיצוב.

 

 בחירת ריהוט

בכל מה שקשור לבחירת ריהוט, חשוב להמשיך ולזרום עם הקונספט הכללי של המקום. מה הכוונה? אם עכשיו בחרתם בצבעים מאוד חמים בעיצוב, שילבתם המון עץ באביזרים ושמתם שטיחים פרוותיים, הוספת רהיטים שעשויים ממתכת כנראה לא תהיה נכונה, הרבה יותר הגיוני להוסיף כסאות בר מעץ. ולהפך, עיצוב מאוד עתידני, עם המון פריטי מתכת, צריך להימשך גם בבחירת הריהוט עם אותו הקונספט.

 

 קונספט המסעדה – מזון מהיר או אוכל גורמה?

כמובן שצריכה להיות גם התאמה בין העיצוב לבין קצב המסעדה. למה אנחנו מתכוונים? לזה, שמסעדות מזון מהיר ישתמשו לרוב במוזיקה קצבית, בהמון צבעים עזים, בוהקים ומעט קרים, על מנת לגרום לאדם לאכול מהר ולפנות את מקומו להבא בתור. למה זה עובד ככה? פשוט כי אדם לא יכול לבלות הרבה זמן במקום עם מוזיקה מהירה וצבעים אגרסיביים.

לעומת זאת, מסעדת גורמה, שמחפשת לתת ללקוח חוויה של 5 מנות לפחות, תשלב מוזיקה נעימה והמון צבעים חמים, על מנת לגרום ללקוח להרגיש בנוח ולאבד מעט את תחושת הזמן. התאמת העיצוב חייבת ללכת בבד בבד עם הקונספט הכללי של העסק.

ולבסוף, נסכם ונאמר שמדובר בתורה שלמה, שלא כל כך קלה להבנה ולפיענוח, לכן תמיד טוב לפנות לייעוץ מקצועי על מנת לקבל את העיצוב האופטימלי ביותר עבורכם.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »