חיפוש

לקראת הקיץ: למה כדאי לבנות סככה לרכב בחניה?

הקיץ מתקרב ובמסגרת ההכנות אליו כדאי לכם לבנות סככה לחניה של הרכב. בנייה של סככה כזו היא לא אופציה שרלוונטית לכל אחד, אולם אם יש לכם את האפשרות הזו תוכלו להפיק ממנה לא מעט רווחים. בנייה של סככה לרכב צריכה להיעשות מתוך בחינה של שטח החניה והתאמת פתרון מתאים. כאן נעזור לכם להבין איך עושים את זה ומה היתרונות של הסככה. 

 

בניית סככה לרכב

סככה לרכב היא דבר שאנחנו יכולים לראות בלא מעט מקומות. כמעט כל מי שמחזיק בחניה פרטית בונה סככה לרכב ויש לכך סיבות טובות. לפני שנדבר עליהן חשוב להבין שבנייה של סככה לרכב נעשית תוך ניצול פתרונות הצללה לטובת העניין. בכל מקום יש לבחור פתרון הצללה מתאים, אולם המכנה המשותף לכל הסככות הוא שהן צריכות להגן על מקום החניה מהשמש וליצור בו צל מלא.

בניית סככה לרכב

שמירה על הרכב

בניגוד לצמחים שיכולים להפיק תועלת מחשיפה לשמש, לרכב שלכם אין שום תולעת מכך, ולהפך. חשיפה של הרכב לשמש היא דבר הרסני, במיוחד אם מדובר על חשיפה לאורך זמן שבה הרכב גם מתמחם בצורה שאין לכם בקרה עליה. ברגע שתהיה לכם סככה שבה הרכב חונה תוכלו למנוע ממנו חשיפה לשמש בצורה מוחלטת מה שגם יעזור לכם להיכנס לרכב בלי שהוא יהיה חם מאוד.

 

ניקיון

כולנו מכירים את התחושה המאכזבת שבה יום לאחר ניקוי הרכב הוא שוב מתלכלך בשל גשם או מטיר של עלים שנחת עליו. ברגע שתהיה לכם סככה לרכב המציאות הזו כבר לא תחזור. נכון שניקיון הוא דבר הרבה פחות חשוב מאשר שמירה על הרכב, אולם גם לו ישנה חשיבות. הסככה תעזור לכם לשמור על הרכב נקי יותר, ולא תמצאו את עצמכם מנקים את הרכב לעיתים תכופות.

ניקיון

סימון טריטוריה

הסיבה האחרונה בגינה כדאי לכם לבנות סככה היא שזה מקטין את הסיכוי לכך שמישהו יתפוס לכם את החניה. בניגוד לחניה רגילה שבה עוד ניתן לטעות ולא להבין שמדובר על חניה פרטית, ברגע שתהיה לכם סככה על החניה אף אחד לא יוכל לטעון שהוא לא הבין שמדובר על חניה פרטית. אז אם נמאס לכם לחזור מהעבודה ולגלות שהחניה תפוסה, סככה לחניה היא פתרון נהדר.

 

על מה חשוב להקפיד בבניית סככה

בבניית סככה חשוב להקפיד על שני דברים. הדבר הראשון הוא הצללה מלאה, כלומר שהסככה לא תאפשר לשמש לחדור מבעד אליה ולפגוע ברכב. בנוסף, בדקו שהסככה מכסה את כל שטח החניה ושלא נותר שטח פנים של שלדת הרכב שחשוף לשמש.

 

לסיכום

לקראת הקיץ בנייה של סככה לרכב היא אחד הדברים הכי חכמים שאתם יכולים לעשות. סככה כזו תשמור על הרכב שלכם מפגיעת השמש, תמנע מכם להיכנס לרכב כאשר הוא לוהט ותסמן היטב את החניה שלכם.

לקראת הקיץ למה כדאי לבנות סככה לרכב בחניה

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »