חיפוש

למה חשוב לקנות מיטות זוגיות מעוצבות לחללים שונים בבית

מן הסתם, זוגות ישנים במיטה זוגית אבל בשנים האחרונות גם מי שרגילים לישון לבד אוהבים לפנק את עצמם במיטה זוגית והסיבה לכך ברורה – זה פשוט כל כך נוח וכיף ויש המון מקום לעצמנו.

לכן מיטות זוגיות מעוצבות מתאימות לא רק לחדר ההורים, אלא גם לחדרים שונים בבית.

מהם היתרונות של מיטה זוגית, וכיצד תבחרו את המיטה הזוגית המתאימה?

 

מדוע כדאי להשקיע במיטה זוגית מעוצבת?

אנחנו לא תמיד חושבים על זה, אך המיטה היא המקום בו אנחנו מבלים כשליש מהיממה ולכן היא משפיעה באופן ניכר על החיים שלנו. המיטה משפיעה על איכות השינה ומשך הזמן שלוקח לנו להירדם וזה משפיע על התפקוד היומיומי שלנו. אם יש לכם מקום בחדר, אנחנו ממליצים לרכוש מיטה זוגית בין אם אתם זוג או יחידים, שכן זהו פינוק אמיתי שישפר את החיים שלכם במידה רבה. כמו כן, במידה ואתם אנשים גדולים מיטה זוגית גדולה מומלצת במיוחד עבורכם.

כמו כן, מומלץ לא לבחור סתם מיטה זוגית ולהשקיע במיטה שתלך עם עיצוב החדר שלכם. מיטות זוגיות מעוצבות יכולות לשפר את נראות של חללים באופן משמעותי, וכפי שאתם יודעים היטב – דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם.

 

מה ההבדל בין סוגים שונים של מיטות זוגיות?

לא כל המיטות הזוגיות הן אותו דבר, וקיימים מספר סוגים שמה שמבדיל אותן הוא רוחב המיטה. מיטה זוגית סטנדרטית היא ברוחב של כ-140 ס"מ, ומתאימה ליחיד שרוצה להתפנק במרווח רב ולזוג שלא כל כך אכפת לו להצטופף.

לזוגות שרוצים לישון קצת יותר ברווחה, מומלץ לרכוש מיטה זוגית קווין סייז ברוחב של 150 עד 160 ס"מ שהיא פתרון נהדר עבור מי שמיטה זוגית סטנדרטית לא מספיקה לו. אם יש לכם מקום בחדר ואתם רוצים ממש להתפנק, תוכלו לרכוש מיטה זוגית קינג סייז ברוחב של 180 עד 200 ס"מ.

 

לפי מה נבחר את רוחב המיטה?

בבחירת רוחב המיטה הזוגית ישנם מספר שיקולים.

השיקול הראשון הוא כמובן אם מדובר בזוג או ביחיד, כאשר יחיד יכול להסתפק במיטה זוגית סטנדרטית ולזוג זה יכול להיות קצת צפוף. מלבד זה, בחירת המיטה הזוגית תלויה במגבלות החדר: לא משנה כמה תרצו להתפנק, כנראה שלא תוכלו להכניס לחדר שלכם מיטת קינג סייז אם אין לכך מקום. לבסוף, חשוב להתאים את אורך ורוחב המיטה לגודל הפיזי שלכם: אנשים גבוהים במיוחד יצטרכו מזרון מתאים באורכו, ואנשים במשקל גבוה וגדולי גוף יצטרכו מיטה ברוחב וחוזק מתאימים.

 

עיצוב המיטה הזוגית

כאמור, מלבד המידות עיצוב המיטה חשוב במיוחד. העיצוב תלוי בטעם שלכם ובעיצוב החדר, וכאן אתם צריכים לשאול את עצמכם מה אתם אוהבים: מיטות עץ? פרזול נירוסטה? מיטה בסגנון כפרי? מיטה בסגנון עתיק? כל זה תלוי בכם. זכרו כי מיטה היא רהיט שהולך איתכם לאורך שנים ולכן חשוב לקנות מיטה שתהנו לראות בחדר שלכם.

 

חדר מעוצב

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »