חיפוש

לאיפה מתאים מתלה כביסה מתקפל מאלומיניום?

איזה מתלה כביסה הכי מתאים לנו? ולאיפה בבית הוא מתאים? מתלה כביסה מתקפל מאלומיניום משתלב בכל מקום בבית שניתן לתלות בו כביסה: בחצר, במרפסת שמש ובמרפסת שירות. למתלה כביסה מתקפל מאלומיניום יש לא מעט יתרונות נוספים שהופכים אותו למתאים ביותר עבור לא מעט אנשים.

 

התאמה היא מילת המפתח

יש לא מעט סוגים של מתלי כביסה. ביניהם ניתן למנות מתלה כביסה מתקפל, מתלה כביסה מתרומם, מתלה כביסה חשמלי וגם מתלה כביסה טלסקופי (קבוע). אחד הסוגים הפופולריים ביותר הוא מתלה כביסה מתקפל. יתרונו הבולט הוא ביכולת הניידות שלו.

 

למי מתאים במיוחד מתלה כביסה מתקפל?

  • מי שמעוניין להשתמש בחום השמש בקיץ לייבוש הכבסים, וגם לשמור עליהם מפני הגשם בחורף
  • למי שחשוב במיוחד ניקיון הכביסה ומעוניין לנקות את מתקן הייבוש מפעם לפעם
  • למי שסובל מבעיית מקום במרפסת הכביסה, ומעדיף לקפל את מתלה הכביסה בזמן שהוא לא בשימוש או להוציא אותו למקום אחר בבית
  • למי שפשוט אוהב מקסימום גמישות והתאמה לכל סיטואציה

בתוך מתלי הכביסה המתקפלים, ניתן למנות מתלה כביסה מתקפל מפלסטיק ומתלה כביסה מתקפל מאלומיניום. למתלה כביסה מתקפל מאלומיניום יש יתרונות ייחודיים משלו, על פני רעהו העשוי פלסטיק.

 

יתרונות של מתלה כביסה מאלומיניום מתקפל

  • חוזק ואיכות רבים יותר
  • יציבות, אין סיכוי שברוח / תנועה לא נכונה המתלה נופל – והכבסים הנקיים על הרצפה
  • האלומיניום אינו נוטה להתלכלך וקל מאוד לנקות אותו
  • מתלה כביסה מאלומיניום אסתטי יותר ומשתלב בטבעיות בגינה או במרפסת שמש, ולא רק במרפסת שירות

 

איפה בבית נוכל לשים את מתלה הכביסה המתקפל מאלומיניום?

  • בגינה הפרטית – בפרט בקיץ, שכידוע, נמשך בישראל במשך מרבית השנה. השמש תחסוך לנו בזמן הייבוש ותאפשר ייבוש מהיר, וכמובן בעלות של מייבש כביסה חשמלי. בנוסף, בגדים שהתייבשו בשמש נוטים להיות רכים יותר ונשמרים היטב במיוחד. מתלה הכביסה העשוי אלומיניום נראה אסתטי ומינימליסטי בהופעתו, הוא משתלב היטב בגינה המטופחת.
  • במרפסת שמש – כנ"ל, כל היתרונות שיש בגינה. מה שכן, חשוב לדעת שמדובר במתלה מאוד מינימליסטי, וזה משמעותי במיוחד במרפסות שמש שלא תמיד זוכות למימדים מפנקים… בקיצור, במרפסת יישאר מספיק מקום גם כשהמתלה כביסה נמצא בה.
  • במרפסת שירות – לצערנו, אחד החדרים שנוטים לקצץ בהם בימים של חיסכון אדריכלי הוא מרפסת השירות. נכון, חשוב יותר שהסלון יהיה גדול, אבל ביום יום… לפעמים היינו מעדיפים שפע של מקום כדי לכבס, לתלות, לגהץ ולטפל בכביסות. זה בדר"כ לא כך, לכן טוב שיש לנו מתלה כביסה מתקפל מאלומיניום. תופס מינימום מקום, מאפשר לתלות מקסימום כבסים, ואפשר גם לקפל אחר כך (כדי לפתוח, נניח, את קרש הגיהוץ). בקיצור, אנחנו מסודרים.

 

איך לטפל במתלה כביסה מאלומיניום?

יש דברים שכולם מנקים: רצפות הבית, השולחנות והכלים.

יש דברים שאיכשהו פשוט חומקים מתחת לרדאר. כמה אנשים, למשל, זוכרים לנקות את הפלאפונים שלהם מדי פעם?

מתלה הכביסה הוא אחד מהרהיטים שלדאבוננו, לא זוכים לכבוד הראוי להם. בעוד אנו דואגים היטב לניקיון הכבסים, אנו נוטים לתלות אותם על המתלה מבלי לשים לב האם הצטבר על גביו אבק. אז כדאי לשים לב לעניין הזה, וכיוון שיש לנו מתלה קליל ומתקפל זה פשוט עניין של שניות. מקפלים את המתלה, שמים באמבטיה, מעבירים תחת זרם מים – ויש לנו מתלה כביסה נוצץ. אנחנו כ"כ מתאמצים לשמור על הבגדים שלנו נקיים, אז לא חבל?

 

מתלה כביסה מאלומיניום מתקפל – הפתרון האולטימטיבי למי שאוהב גמישות וחיסכון. מתלה קליל ונייד המאפשר תלייה בכל מקום, בהתאם למזג האוויר וגם למצב בבית שלנו… איך אומרים, פרקטיקה מנצחת.

לאיפה מתאים מתלה כביסה מתקפל מאלומיניום?

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »