חיפוש

כמה עולה שיש איכותי למטבח?

יש שעשויים לחשוב שהחלק החשוב ביותר במטבח הוא מכשירי החשמל, המקרר התנור וכו'. כשזה מגיע להכנת אוכל, אולי הם צודקים. אבל כשזה מגיע ליצירת האווירה של החלל, הגורמת לרצות לבלות ה=במטבח כמו גם איכות ששומרת על המטבח יפה וחזק לאורך שנים – אז זה הכל אודות למשטחי שיש איכותיים למטבח. אבל מה המחיר של שיש למטבח?

 

שיש איכותי

שיש יפה ואיכותי יכול לשנות אטמוספרה שלמה של חלל המטבח, זהו אולי השדרוג הראשון כאשר מבצעים שיפוץ מטבח ואוטומטית שמים לב להבדל. יש סוגים רבים של שיש, ככה שהאפשרויות הן רבות ואין מי שלא מוצא משהו שהוא אוהב ומתאים לעיצוב. יחד עם זאת, גם טווח המחירים משתנה. מחיר שיש למטבח תלוי מאוד בעיצוב ובחומר.

 

מה משפיע על מחיר השיש

ישנם כמה מאפיינים המשפיעים על מחיר שיש למטבח של שדרוג מטבח בעזרת שיש.

  1. סוג השיש – כל סוג הוא ייחודי ודורש חציבה, יבוא והתקנה אחרת. המחירים יכולים לנוע בין 500 ש"ח למטר ועד אפילו כמה עשרות אלפים ללוחות ייחודיים ויקרים. שיש דק למטבח למשל או שיש גרניט פורצלן יכולים להשפיע רבות על המחיר.
  2. מידות המטבח – כמובן שכאשר דרוש יותר חומר, זה יעלה יותר. מודדים את עומק הארונות וזוויות המטבח. כל מה שחורג מהסטנדרט וצריך התאמה אישית כנראה יעלה בהתאם.
  3. גימורים – סוקלים, חיפוי , קנטים ועוד –  למי שהמונחים האלה זרים כדי להתחיל הכיר. עיצובים מיוחדים וגימורים ייחודיות יכולים להוסיף הרבה למחיר שיש. איך אתם אוהבים את שולי המטבח לדוגמא ועוד.
  4. הובלה ומיקום – אם הבית בקומה העליונה וצפוף, יידרש יותר מאמץ ועבודה.

 

מהם הסוגים השונים של משטחים?

משטחי השיש מגיעים במגוון סוגים במחירים שונים. באופן כללי, החומר מייצג כמחצית מהעלות הכוללת של התקנת השיש. אלו הן דוגמאות מעטות ממה שיש לשוק להציע:

 

  • משטחי קוורץ למטבח

משטחי קוורץ מיוצרים מחלקיקי קוורץ, המחוברים יחדיו על ידי שרף וחומרים אחרים. התוצאה היא חומר יפה ואחיד שיכול לספק את האסתטיקה של שיש, אבל במחיר נמוך משמעותית. לקוורץ יש הרבה אפשרויות צבע וסגנונות זמינים.

 

  • משטחי גרניט פורצלן דק למטבח

יש להם מוניטין של אופנתיות ואלגנטיות, סוג החומר שבולט לעתים קרובות במטבח ועוזר להוסיף ערך לבית. עם זאת, הם יכולים להיות יקרים למדי, אך שווים כל שקל.

 

  • משטחי שיש דק למטבח

שיש תמיד מציין יוקרה, חלקית משום שאף לוחות מהחומר אינם זהים לעולם – וחלקית משום העמידות שלו והיופי. אבל, יש שנשבעים ששום דבר לא יכול להתאים לאיכות, לאופי האלגנטי שלו ולמגוון הגוונים.

 

לסיכום

מחיר השיש המושלם למטבח יושפע רבות מגורמים שונים והטעם של הקונה. מטבח זה הלב של הבית ולכן שווה להשקיע במשהו איכותי שיהיה עמיד, יפה ויעשה חשק לבשל.

חלל ביתי

 

אולי יעניין אותך גם

מטבחים
שיש לעיצוב הבית

מחפשים לחדש את הבית עם שיש? אולי בכלל עברתם דירה? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על סוגי שיש ולנסות לתת לכם מושג כיצד להתאים אותם

קרא עוד »