חיפוש

כמה עולה לאתר נזילות?

כדי למנוע נזקים חשוב מאוד לאתר כמה שיותר מוקדם את הנזילה. בשביל זה כמובן תצטרכו לפנות למומחה או חברה לאיתור נזילות שיגבו ממכם סכום כסף על השירות הזה. המחיר של איתור נזילות מושפע מגורמים שונים. וכולל בתוכו כמה שלבים. במאמר הבא נפרט כמה יעלה לכם איתור נזילה.

 

ממה מושפע המחיר של איתור נזילה?

בדרך כלל עלות של איתור נזילה על ידי חברה לאיתור נזילות היא בין 1,300 ל 2,100 שקלים. השוני במחיר משופע ממספר גורמים.

 

הגורמים המשפיעים על מחיר איתור הנזילה:

  • מספר הנזילות – יש הבדל האם מדובר באיתור של נזילה אחת או יותר. ברור שכאשר מדובר בכמה נזילות העבודה קשה יותר.
  • מיקום הנזילה – למיקום של הנזילה יש השפעה רצינית על המחיר. דבר ראשון אם הנזילה חיצונית לוקח הרבה יותר זמן לאתר אותה והרבה פעמים יש צורך בשיטות איתור יקרות יותר כמו חיישן גז.
  • משך זמן איתור הנזילה – יש נזילות שנמצאות אולי בתוך הבית, אך קשה לאתר אותם כי הם נסתרות. משך הזמן שבו ישהה המאתר בביתכם ויגלה את הנזילה גם הוא פרמטר משמעותי במחיר הסופי.
  • מבנה הצנרת – עליכם לקחת בחשבון שככל שמדובר בצנרת ארוכה ומסועפת יותר התהליך יהיה ארוך יותר וידרש יותר זמן כדי להגיע לנזילה. במקרים כאלו המחיר יהיה גבוה יותר.

 

מה כולל מחיר איתור נזילה?

מחיר איתור נזילה כולל בתוכו את הבדיקה עצמה, איתור המקום המדויק של הנזילה ודו"ח ליקויים. מה שאומר שהמומחה שיבוא לביתכם יבצע בדיקה של כל המערכות שעשויות להיות קשורות לנזילה. כמו בדיקת לחץ מים, בדיקה במצלמה טרמית ועוד.

לאחר ביצוע הבדיקה הוא יאתר את המיקום המדויק של הנזילה. חשוב לציין כי אם המומחה לא הצליח לאתר את הנזילה אתם צריכים לשלם לו רק על ביקור ולא על איתור נזילה. מתוקף תפקידו המומחה צריך גם להשאיר דו"ח מפורט של כל הליקויים בצנרת, התמונות וחוות דעת על הבדיקה שנעשתה.

 

מה לא כולל המחיר ותצטרכו להוסיף תשלום נפרד

המחיר לא כולל תיקון, לא של הצנרת ולא של הנזקים המשניים. לאחר שאתם יודעים בדיוק איפה הנזילה אתם צריכם להזמין מתקן או להשתמש בשירותיו של המאתר בתשלום נוסף. המחיר של איתור נזילה לא כולל גם מיפוי של הצנרת. לעיתים נחוץ גם מיפוי ותצטרכו להוסיף על כך 20% -30% נוספים על מחיר האיתור.

 

סיכום

המחיר של איתור נזילה הוא בין 1,300 ל 2,100 ש"ח. המחיר מושפע מגורמים שונים כמו מורכבות האיתור, שטח הבדיקה מספר הנזילות ועוד. המחיר של האיתור לא כולל את תיקון הנזילה על התיקון תצטרכו לשלם בנפרד. המחיר על האיתור הוא רק אם אכן בעל המקצוע הצליח לאתר את המיקום המדויק של הנזילה, אם הוא לא הצליח תשלמו על ביקור בלבד.

עלות לאיתור נזילות

אולי יעניין אותך גם